6 juli 2010

Njuter kvällen och designerhem

.
.
Catching up


Mysig lunch med sötaste väninnan idag! So much catching up to do!!! Det har ju hänt en del i hennes liv den sista tiden... Tiden flyger iväg när man har trevligt och massor att prata om, vart tog timmarna vägen? Tack "gumman" för de små flaskorna, njuter en just nu!!!





Minisemester 2


Nu skall här packas, för snart bär det av till Göteborg på minisemester, bara älsklingen och jag! Bo på hotell, äta GOD MAT, mysa, shoppa (tror att det är en del REA, NK here I come), springa lite (löparskorna åker med) och sedan titta lite på mellantjejen som är där med sitt handbolls lag och spelar cup! Just ja, fika/luncha med en av mina bästa vänner från USA som är hemma i Göteborg och hälsar på! Lillan kommer att vara i tryggt förvar hos mormor och morfar!




Jag har skaffat mig en eminent liten grej (mobilt bredband), så "lappen" åker med till Götet! Ni kan få se om jag gör några fynd, just let me know...


Ikväll busar jag till de,t och visar ett danskt designerhem som sticker ut!
















See You!

.

3 kommentarer:

Linruz sa...

Låter härligt med en helg med vuxentid.
Gillar verkligen den sista bilden på hallen.
Ha nu en fantastisk helg och njut av varandra.
Kram Lina

Anonym sa...

Tack snälla Du för Din kommentar hos mig, och Din blogg är ju så skönt presenterad & dejligt inbjudande. Jo tack, detta danska hem sticker verkligen ut, trodde det var Ditt, det liksom matchade den person som står och 'bara sommardiggar' på bilden ovan ;)

Agneta, Österlen

På vår udde! sa...

Lina: Tack, vi skall verkligen mysa!

Agneta: Tack vad gulligt av dig! Jag hade gärna haft det hemmet...

Related Posts with Thumbnails