27 juli 2010

Höstens "must have"

.
.
Förra hösten köpte jag ett par snörkängor från Vagabond. Det visade sig vara ett riktigt lyckoköp, för jösses vad jag använde de kängorna! De passade perfekt till både jeans, tights, kjol, och de var ursköna, vad mer kan man önska?

Den här hösten går jag ett snäpp längre, och köper mig ett par gamla hederliga Dr Martens!




Dr Martens, som firar 50 år i år, erbjuder nuförtiden mängder med färger och modeller!




Om jag var lite rockigare, lite yngre och lite modigare skulle jag nog välja ett par röda!




Eller varför inte ett par av dessa supersöta rosa!





Nu är jag ju varken rockig, yngre eller speciellt modig, så jag tror att ett par vanliga svarta rackare passar mig och min nya fina vaxjacka alldeles perfekt!




Nu, tillbaka till "the total makeover" av 13 åriga J:s rum!
Det lär blir en sen natt inatt...

På återseende!

..

6 kommentarer:

Linruz sa...

Åhhh vad jag älskade mina Dr M på den gamla goa tonårstiden :)De satt i stort sett på dygnet runt.
Blir onekligen sugen på att införskaffa ett par jag nu med.
Lycka till med fi xandet. Är övertygad om att det blir lika fint som alltid när du gör ngt.
Kram Lina

Anna-Malin sa...

snygga snygga!
de svarta passar ju till allt även om jag gillar de rosa :)
jag älskar att köpa höstkläder, älskar hösten.

kram på dig och lycka till med makeovern!

Natasha @ Northern Light Design sa...

R U there yet? 100,000...
Rooting you on! You go girrrl!!

Northern Light

Tant Åsa sa...

Jag vill oxå ha..... De rosa var häftiga. Undra vad dottern hade sagt om man kom hem med ett par sådana på fötterna? Grattis till 100 000 det är du värd med en sådan fantastisk blogg. ;-) Åsa

Anonym sa...

Coolt!
Eva

På vår udde! sa...

Lina: Ja, vi får väl se hur J:s rum blir. Men det verkar lovande...

Anna-Malin: Hade man "lots" av pengar kunde man köpa båda!

Åsa: Antingen blir hon impad eller så tycker hon att du är helpinsam... :) Tack för komplimangen om min blogg!

Related Posts with Thumbnails