1 juli 2010

Vinnaren utsedd!

-
.
Godmorgon alla rara!

Lillan och jag brukar sova ganska länge på morgnarna, men inte idag. Dagen startade redan kvart i fem med att en liten febrig tjej ville ha välling, sedan hade hon inte lust att sova mer. Nu har vi parkerat framför Bolibompa och Sessan är het som en kamin. Får se hur den här dagen blir, kanske sover vi lite på förmiddagen...


Tävlingen


Jag har valt ut en vinnare i tävlingen om en fin klänning eller ett presentkort hos Lucky Ellen!

Grattis, "Lyckliga Alvas mamma" som skickade in den här motiveringen till varför just hon skulle vinna:


"Har nyligen hittat din blogg och är numera in dagligen (flera gånger...hihi...)Jag vill gärna vinna den superfina klänningen till min lilla Alva. Hon älskar klänningar och tycker att hon är så fin trots att det mesta är ärvt eller från rean på Lindex. Skulle vara så kul att se henne i något så fint!"


Jag har fått många fina svar med  olika motiveringar, och det var svårt att välja ut en av alla, vill tacka er alla för att ni deltagit!

Maila mig din adress och berätta om du vill ha klänningen (storlek), eller ett presentkort på 300 kr i Lucky Ellens Webshop!


KRAM

.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails