2 oktober 2011

Porträttfotografering idag!

.
.
Hej på Er

Måste bara börja med att tacka för alla fina kommentarer jag får från Er, ni är bara så gulliga!

Greta skrev en kommentar om att hon tyckte att jag borde ge mer respons på kommentarerna jag får i kommentarsfältet. Självklart skall jag bli bättre på att det om ni vill det. Trodde nog bara att det inte var någon som orkade gå tillbaka in för att kolla om jag svarat något...
Tack för påpekandet och skärpning hos mig!

Har förresten försökt att lägga in ovanstående text i mitt eget kommentarsfält typ 10 gånger, men det går inte. Är det fler som försökt att kommentera utan att lyckas?

Fotat idag!

Drog iväg till Sala idag för att fota en arbetskamrats söta 16 åring, Mimmi. Vi tillbringade ett par timmar vid gruvorna, och jag hoppas att Mimmi tyckte att det var lika roligt som jag tyckte att det var...













Kram

Helena
.
.
.

3 kommentarer:

A House With A View sa...

Vilken fin Mimmi, kanonkort på henne!!!! Det kan inte vara dumt att ha dig Helena som kollega/vän/släkting som kan ta så bra kort :)))

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Anonym sa...

Hon borde vara supernöjd över bilderna du tagit på henne. Vädigt fina, bra fotat av dig, Helena!

//Carina

Anonym sa...

Vilka bilder! Helt underbara. Mimmi måste vara supernöjd!

Kram Camilla

Related Posts with Thumbnails