23 oktober 2011

Härliga söndag och en vecka att se fram emot

.
.
...
Solen strålar och en lätt bris ligger på från "rätt håll", det är varmt och skönt ute och jag känner livet i mig! Lite pyssel och fix står på agendan idag, men framför allt skall jag tillsammans med min familj
bara njuta av denna härliga höstdag!




Imorgon börjar nedräkningen, bara tre arbetsdagar kvar!
Dessutom kommer veckan att vara fylld med en massa roligheter. Jag som inte så ofta har en massa saker bokade, har något roligt att se fram emot var endaste dag denna vecka! Bland annat blir det härligt tjejpartaj här ute på Udden, kul event med Tine Kjeldsen på Tullhuset och Lillan
skall gå på sitt allra första riktiga barnkalas
 när bästa kompisen fyller 4 år!


Hoppas att solen skiner på Er också!

Kram kram
.
.
.

2 kommentarer:

Linruz sa...

Tack det samma vännen.
Kram Lina

Anonym sa...

Vilken fin bild

Kram Camilla

Related Posts with Thumbnails