12 november 2012

Att inreda ett kontor åt ett IT-företag

 
 
 
Hej nya vecka!
 
 
Kan börja med att säga att "på husfronten intet nytt...". Men hoppet är det sista som överger en, så vi tuffar på, rakt in i ytterligare en oviss vecka. Lovar att hålla er uppdaterade! Koncentrerar mig just nu på jobb, och att bli av med en liten trist förkyning som jag dragit på mig.
 
 
Några nya spännande kunder har jag de senaste veckorna inlett samarbete med. Kul, verkligen kul, blir en utmaning! Ett av uppdragen är att från skratch inreda ett kontor till de trevliga killarna på MediastrategiHur kul kommer inte det att bli?! Idéerna bubblar över om man säger så...
 
 
 
 
Mitt i centrala Västerås, i ett fint gammalt rosa hus, med utsikt över svartån och slottet ligger kontoret som skall bli deras nya hemvist.
 
 
Tänkte att ni kanske har lust att följa arbetet? Vad tror ni, kan det vara något?
 
 
Kram
 
 
 


5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är klart vi vill se hur det blev! Du måste vara duktig som får så fina uppdrag!
/ Maria

Lena - gott för själen sa...

Kul. Grattis till nya roliga uppdrag!

Kram Lena

MITT VITA HUS sa...

Tack för du förgyllde min hemfärd;) längtar till det där nu blir av:)) krya på dig kramar!!!

Kicki i Åre sa...

Ja det vill jag!! :)

Kram

Anonym sa...

Abselut!!

Related Posts with Thumbnails