6 november 2012

Heaven & Hell

 
 
 
Men så roligt, mitt första reportage i tryck!!!
 
 
 
 
 
 
Med bud, kom idag två ex av senaste Jeanne d'Arc Living, där mitt reportage från januari är med! Hela nio uppslag, alltså 18 sidor med bara mina bilder. Jag säger som så många andra i den här bloggvärlden, "jag tror att jag dör lite"!
 
 
Fasiken vilken kick att få se sina bilder i tryck och fasiken vad de har massakerat min text! Ni som läser det kommer tro att jag är på gränsen till analfabet. Jag skojar inte! Helt allvarligt är ca 25% av texten mina ord, medan resten är påhittad fullständig rappakalja. Fattar ingenting, vad har de gjort, och varför? Jag skäms faktiskt för att mitt namn står där på både text och bild, för det där är banne mig inte min text!
 
 
Ha en fin kväll!
 
 
 
 


11 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Så kul att ditt reprtage är med! Men så synd att det inte blev din text! Konstigt att du inte fick läsa den innan, det borde du fått. Kram Nilla

Unknown sa...

Grattis! Ser fint ut!
Ta det med texten med tidningsredaktionen!
Jag är med om samma sak emellanåt!
Inte alls kul! De brukar alltid ändra nått!men en tidning får
Inte ändra om en hel text!

Lycka till/Anna

Ceciliaba sa...

Men så knasigt... Måste man inte godkänna text och bilder innan tryck? Ska bli kul att se ändå!

Lena - gott för själen sa...

Grattis till reportaget och trist med texten. Är det verkligen ok?!

Kram Lena

Mamma sa...

Grattis!Tråkigt med texten,men bilderna är ju dina. det är av största vikt.Ska bli intressant att se. Kram.

@my casa sa...

Grattis...så kul, men texten INTE ok:(

Måste inhandla tidningen så fort jag kommer hem,
spännande att få se:)


Varma kramar Åsa

lottasworld.blogg.se sa...

Grattis till bilderna! Beklagar med texten... kan du inte få dem att trycka en rättelse i nästa nummer? Kram

Helenas enkla vardag sa...

Oh vad kul! Ska köpa tidningen i morgon! Men vad tråkigt att de ändrat dina ord! Be om en förklaring!
Kram Helena

Milla sa...

Grattis, härlig känsla! Meh texten alltså! Är det därför texterna ofta i inredningstidningarna är direkt pinsamma?? Jag som är textmänniska främst, reagerar ofta på alla klyschor och intetsägande fraser.... Märkligt! Kram Milla

Natasha @ Northern Light Design sa...

That's REALLY AWSOME!!!!!!
Congrats!

Queen of Kammebornia sa...

Vad roligt att du är med där! Men knasigt med texten... Man kanske måste be att få se hur de tänkt sig det färdiga? Om det hjälper... Kram!

Related Posts with Thumbnails