22 november 2012

Finaste hemmet fotade jag igår

 


 
 
Hej på er!
 
 
Sjukt mycket att göra just nu och det är såååå kul! Varierande är det som attan, vilket sätter en otrolig guldkant på vardagen. Just idag jobbar jag på en text till ett superfint reportage som Anna Kvarnström fotat och sålt till Älskade hem (tidigare hette den Tove tror jag). Det var länge sedan jag skrev någon text nu, så det känns otroligt roligt att göra detta just nu.
 
 
 
Måndag, tisdag och onsdag har jag ägnat åt att styla och fotografera hus som skall ut till försäljning här i Västerås. Ett av dessa hem har just lagts in på Hemnet och ni
kan hela hemmet här.
 
 
 
 
 
 
Jag lovar, det var sjuuukt fiiint!
 
 
 
 
 
 
Jag hade kunnat flytta in pronto.
 Alla mina "vill ha" fanns där inne tror jag...
 
 
 
 
 
 
Otroligt roligt att få fota det och lyckliga lär de bli de som kommer att flytta in där. Huset är fantastiskt och så blir de grannar med min förtjusande väninna och hennes familj!
 
 
 
 
 
 
Nej, nu är det bäst att jag sätter fart med texten här.
 
Förresten måste jag bara säga säga en sak. Några undrar varför vi skall flytta, om vi inte trivs osv. Jag skall berätta om det en annan dag, hinner inte nu.
 
 
 
 
KRAM
 
 
 


7 kommentarer:

Anna sa...

Tittade just på detta hus på hemnet under förmiddagen & funderade på om du tagit bilderna för att de var så fina bilder :-)

Lena - gott för själen sa...

Snyggt jobb! Både styling och foto! Kul att det går så bra.

Kram Lena

Anonym sa...

Snygga bilder på ett fint hem!

Kicki i Åre sa...

Verkligen smakfullt hem och du tar så bra bilder!

Kram

Anonym sa...

Urtjusiga bilder! Tapeten i hallen var väldigt snygg, vet du möjligtvis var den kommer i från?
Lycka till med husförsäljningen! Håller tummarna att allt går Er väg.

Trevlig helg önskar Anna

Anna sa...

Hittade just ett till hus på hemnet! Lekgatan. Har du tagit bilderna där oxå!
Det HUSET vill jag HA!
Så nice!!

Anonym sa...

Åh vad fint! Du vet inte var de köpt tavlan med hästen på som är ovanför skrivbordet? eller någon annan som vet?

Related Posts with Thumbnails