4 oktober 2009

Awsom Girl Award

......
.....
Den här galna huvudvärken har gjort att jag glömt bort uppdraget som jag fick tillsammans med utmärkelsen Awsom Girl Award! Bäst att man sköter sig! Här kommer tio snabba om mig!
.....
......



1. Älskar att resa och har besökt
26 länder i 6 världsdelar!


2. Hoppat av C-kursen i matte på KomVux 3 ggr eftersom jag hatar matte! Hade behövt det för att läsa till fastighetsmäklare som är mitt drömyrke!


3. Läste till, och jobbar nu som narkossköterska istället!


4. Har dykarcertifikat, men har inte dykt sedan 1995!


5. Bott i Spanien ett år och jobbat som säljare på ett norskt företag som importerade och sålde skandinaviska livsmedel!


6. Om jag är själv hemma kan jag leva på chips i flera dagar...


7. Är världsmästare på att sätta igång projekt, men är urusel på att slutföra dem..


8. Har en fantastisk trädgård och ett fint hus på en underbar strandtomt, men fantiserar ständigt om att flytta in till stan...



9. Fick sparken som städerska i Sälen när jag var ung... Var bakis och somnade i en soffa på arbetstid när chefens fru kom förbi! Bönade och bad och fick till slut vara kvar!

10. Tittar nästan aldrig på TV, men älskar att se filmer på DVD ,och skulle aldrig missa "Svenska Hollywoodfruar"!
........

...............

.........

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, det låter som du upplevt mycket roligt och intressant i ditt liv. Skönt att det är fler än jag som längtar till stan fast man bor så fint som man gör...Jag Borde väl vara som Baloo i djungelboken.."Var nöjd med...allt som livet ger"*hihi*Kram Milla:D

Philia sa...

Hahaha!!! Stämmer på pricken min fina vän H!

Måste ses snart!!!

Kram/
En som känner bloggerska sen ages!

Kristin sa...

God morgen Helena! Godt at du er tilbake etter vondt i hodet:) Morsomt å lese om dine 10 saker. Jeg også hater matte!!!!!:-) Og jeg endte opp som journalist!!!Ha en nydelig dag vennen. Stor klem Kristin

Anonym sa...

Grattis til utmärkelsen, fast det a jag redan idag på jobbet...men nu har jag skrivt det också.
Adressen kommer imorgon till vad? ja det vet du ju!

"d3000"

Related Posts with Thumbnails