18 oktober 2009

Härlig tid framöver

........
.....
Jag är inte bara mamma,
jag är narkossköterska också...
.....
.......
..
De senaste två månaderna har vi haft ombytta roller här hemma! Älsklingen har varit pappaledig och jag har jobbat!
Men nu är det snart slut på det, för from november skall jag vara tjänstledig 1 år och två månader och BARA vara mamma!
Den här tiden kommer aldrig igen och jag vill ta vara på varje minut med min lilla solstråle!
........
Sedan har vi ju ett "litet" husbygge som väntar också...
.........
Toppen!
.......
.....

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tid är det bästa vi kan ge våra barn...

Anonym sa...

Åhh, tänk om fler tänkte/hade möjlighet att ge sina barn den tiden....De växer upp alldeles för snabbt. Kram Milla:D

Kristin sa...

Åh heldiggris! Jeg har kun frem til januar igjen med mammaperm. Tiden har gått så fort. Det er bare å nyte! Ha en fin mandag! Stor klem Kristin

Kristin sa...

Hei igjen! Ligger forresten en utfordring til deg på bloggen min! Stor klem

Livet de la crème sa...

Shit, vad underbart med ett bonusår! Min föräldraledighet närar sig sitt slut, och jag har fortfarande en hel del frågetcken som måste rätas ut innan jag vet vad jag ska göra. Spännande och läskigt!

Ludvigsdal sa...

vad avundsjuk jag blir skulle gärna tagit ett år off och bara myst med barnen. så det gör du rätt i! kram

Anonym sa...

...vem ska då stötta mig i jobbet som programledare?
Har du något mobilnummer som du kan vara anträffbar på?

"Orolig programledare"

Linruz sa...

Åhh så underbart det låter.
Förstår att du ser fram emot det.
Kram Lina

Related Posts with Thumbnails