19 oktober 2009

Bara vara snygg

.......
.......
Adirondack är himla snygg men det är också allt...
Visst pryder den sin plats ute på soldäcket även nu när hösten är här!
Men, handen på hjärtat, ingen av oss har suttit i den på hela sommaren, den är inte bekväm!
.....
........
....
Samtliga familjemedlemmar har föredragit de gamla "barbieplastsolstolarna" med mjuka, fula, urtvättade, dynor...
Hela sommaren har vi sagt att de skall till återbruket, men hoppsan, de står kvar!
........
Nästa sommar får vi investera i några bekväma, klassiska däckstolar, med mjuka dynor!
Adirondack får stå där och vara, det just han är bra på,
SNYGG!
........
........

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg som bara den..då vet jag att man kan sluta sukta efter en sån. Hmmm, nu får jag tänka om...Tack kram Milla:D

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

hej hej!

Vad bra att du skrev om dem. Vi har nämligen funderat på att köpa dem till våren. Men e dem inte sköna så hittar vi ngt annat

Men gud vad dem e snygga :) Men vad hjälper det en ond rygg :)

s.m.i.l.e sa...

:-) Roligt att läsa. Jag har varit tyst när alla i min omgivning pratat om hur fantastiska dessa stolar är. Dels för att jag inte heller tycker att de är våldsamt bekväma, plus att jag blivit mätt på dem. De finns ju överallt! Jag tror jag fått en New England överdos...

Related Posts with Thumbnails