12 februari 2010

Vackra klänningar

....
....
I maj stundar bröllop för en av mina bästa vänner (hum, undrar vem det kan vara...?!), och jag klurarar på vad jag skall ha på mig...
...
Det blir ett förmiddagsbröllop så någon långklänning blir det inte. Jag ser framför mig något strax nedanför knät, pastelligt, kanske lila, rosa eller grönt!
........
Jag tror att jag skall köpa skor först, vill så gärna ha ett par vackra tex. sidenskor i samma färg som klänningen och då är det nog smartast att köpa skorna först! Sedan har jag funderingar på att sy klänningen själv! Kan annars vara svårt att få en klänning som man vill ha, utan att lägga ned en förmögenhet på den!
.........
Letar inspiration som, färger, urringningar, snitt, material och kjollängd! De här vackra klänningarna (Style. com) känns mycket inspirerande! Gillar det där svallande uttrycket!
........
........
.....

1 kommentar:

Linruz sa...

Gud vad roligt att få gå på bröllop till en kär vän.
Ska bli spännan de att se vad du väljer för klänning.
Ha en fin fredag.
Kram Lina

Related Posts with Thumbnails