14 april 2010

Butik Bazaar och utlottning!

. .

Halloj denna soliga onsdag!
.
Solen värmer och vårkännslorna sprudlar! Älskar vita jeans på våren och detta soliga väder har lockat fram dem ur garderoben! Riktigt vårig och fin känner jag mig i den superfina, småblommiga tunikan från Butik Bazaar på Köpmannagatan i Västerås! En jättefin liten butik med både inredning och ett stort urval av söta tunikor!
.
.
.
.
Utlottning!
För att fira att våren faktiskt är här på allvar, lottar jag ut den fina kudden, sydd i Estrid Ericsons klassiska svartvita elefanttyg i 100% lin!
.
Alla kan deltaga i utlottningen oavsett om du har en blogg eller inte! Om du har en blogg vill jag att du kopierar bilden på kudden i den högra listen, lägger in den på din sida och länkar till det här inlägget, samt lämnar en liten kommentar. Du som inte har någon blogg lämnar bara en kommentar!.
Utlottningen pågår fram till Valborgsmässoafton då jag drar en vinnare!
.
.

223 kommentarer:

1 – 200 av 223   Nyare›   Senaste»
Anonym sa...

Hej,
jag följer din underbara blogg och vill jätte gärna vara med och tävla om den fina kudden!Håll tummarna för lilla mig :-) !
ha en bra dag kram Jenny

monica sa...

vilken bra vårtävling!
är självklart med & tävlar om den fina kudden!
monniem@live.se
/Monica

Ocean showroom sa...

Hejsan! Åh, jag vill vara med!! Kudden skulle passa utmärkt på min inglasade veranda. Fin bild på dig och jag håller med...vita jens är ett must på sommaren! Ha en fin dag!! Kram Alexandra

Unknown sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla om den fina kudden ;)
Det är första gången jag lämnar en kommentar efter mig på din sida, men jag är här inne o kikar nästan varje dag.
Nu ska jag hålla tummarna!
Ha en härlig dag i solen.
Hälsningar Fia

Information sa...

Jag är gärna med och tävlar. Länkar till din fina sida från in blogg.

mvh Hanna

http://antligenvilla.blogg.se/

Lisette sa...

Hej,

Jag läser din härliga blogg varje dag! Gillar din stil och precis som du, tyvärr, har jag en sambo som ogillar rosa. Suck. men svartvitt är en stilsäker kombo som han gillar :) Så jag är gärna med och tävlar om den super najsiga kudden!

Mvh Lisette

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla om kudden, åh vilken fin tunika, sommarkänsla
Kram Camilla

a piece of happiness sa...

Vilken toppen tävling. Jag är absolut med och länkar.

LiseLotte

Anonym sa...

Underbar kudde. Skulle sitta fint i soffan.
Jag vill gärna vara med i din utlottning.
Ha en härlig dag

Mvh Åsa

Anonym sa...

Åhh, önskar, önskar, önskar, önskar........ att det blir just jag som vinner kudden:)Superfin ju!!
Hälsningar annika s

Anonym sa...

Har ingen blogg, men vill gärna vara med på utlottningen.
Mvh Eva.

lelu@glocalnet.net

Gabriella sa...

Detta vill jag så klart inte missa :-)Har länkat från mig!

Ha det riktigt gott i solen!

Kram, Bella

Anonym sa...

Så fin kudde & i svart dessutom. Vill gärna delta i utlottningen!

Jag håller tummarna och njuter av vårens ankomst./Annelie

Anonym sa...

Hej Helena! Klart jag vill vara med & tävla om kudden. Har sett vilka fina kuddar du har sytt är lite avis på dig som fixar så fina kuddar. Svart & vitt dessutom passar överallt. Kudden den skulle passa i våra nya utemöbler i sommar. Kramar Ilse

Anonym sa...

Hej, jag skulle jättegärna vilja vara med och tävla om den underbara kudden- älskar mönstret!
Tack för en mysig och inspirerande blogg.
Mvh/ Alexandra i Växjö

Anonym sa...

Vill ju förstås vara med å tävla om fina kudden. Har sagt det förut och säger det igen. Din blogg är jättehärlig och växer hela tiden! Maria

Anonym sa...

Hej jag vill gärna vara med i utlottningen av kudden!
Tack för inspirationen din blogg ger...
Therese/ Stockholm

Anonym sa...

Härlig blogg och en underbar kudde. Vill gärna vara med och tävla. Kram Marie

chatarina sa...

Hej! Såklart är jag med och tävlar om min drömkudde! Älskar den kudden..jag har länkat ifrån min blogg.
Kram

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Kudden skulle passa så fint i vårt
vardagsrum.
/Elin

lillsklotan@hotmail.com

eva sa...

HEJ!
VILKEN FIN KUDDE.VILL VARA MED OCH TÄVLA.HOPPAS PÅ TUR.

KRAM EVA

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Länkar och hoppas att det är min tur nu att vinna i bloggvärlden!

;) ;)

Kram Caroline!

Snygg bild på en vårfräsch brutta!

Anonym sa...

gillar din blogg skarpt och framförallt din inredning...ååå ja vill gärna vara med i utlottningen av den underbara kudden, precis en sån som jag önskar mig.
krams/ Åsa
boopo_85@hotmail.com

Anonym sa...

Hej !
Har precis hittat din blogg, som jag gillar skarpt ! :)

Är gärna med i utlottningen av den fina kudden !!

Mvh

Kicki

Anonym sa...

Hej Helena!
Jag vill gärna vara med och tävla om den fina kudden.
Kollar din blogg flera ggr i veckan. Vilka härliga bilder från Oslo.
Ha det så bra.
Hälsn Kerstin

Camillasnyahem sa...

Hej, och tack för kommentaren hos mig som gjorde att jag hittade hit! Är gärna med ch tävlar om kudden, har länkat till tävlingen i sidomenyn på min blogg. Håll tummarna för mig! ;)

Ha en fin dag!

Frida Berglund sa...

Är det okej om jag tipsar på min Twitterfeed istället (har en egen tävling där och får inte lägga upp konkurrerande under den perioden) men vill så vansinnigt gärna vinna en syster till min andra kudde från Svenskt Tenn. Älskar pelefanterna av Estrid och håller alla tummar och tår!

http://twitter.com/FridaBerglund

moniq sa...

Åhh vilken vacker kudde, vill haaaaa!
Hoppas på tur!
Mysig Blogg du har.
Kram Monica = )

Anonym sa...

Jag har tänkt att sy en kudde till en kattsäng (!) samt en kudde till mig själv i detta tyg men har ännu inte kommit mig för att köpa tyg så vill jag så klart vara med att tävla!

Kram Linda

PS. Har tyvärr ingen egen blogg (ännu).

Signe 1 sa...

Klart jag är med i din tävling!! Den där kudden är ju bedååårande!!:-) Hoppas på tur nu!!;-)

Kram Sofia

Anonym sa...

Supersnygg!
Jag följer med glädje din blogg. Klart man vill vinna din snygga kudde.
Ha en fin dag nu!
/Åsa

Anonym sa...

Vill vara med o tävla om den fina kudden!! /Sara

Katrin sa...

Hej,
Hittade precis din blogg via "It´s a house", måste säga att du har en riktigt härlig stil! att ha det så snyggt utan att få ett "katalog-hem" med enbart svart och vitt som det lätt blir. Jag lägger definitivt till dig bland favoritbloggarna.
Vill även vara med och tävla om den snygga kudden, kul att du sytt den själv dessutom!
Har ingen blogg ännu så jag lämnar bara detta spår...

/ Katrin

Unknown sa...

Hej!

Åhh vilken härlig tävling! Du syr så himla fina kuddar. Hoppas verkligen på lite tur till mig.
Bästa hälsningar, Anna S (Stockholm)

Katarina sa...

Hej! I min nya chesterfieldsoffa i brunt tyg skulle finfina kudden passa perfekt!

Katarina på Sjöbacken, Sthlm

Pernilla sa...

hejsan!

vill såklart vinna den fina kudden!

tack för en inspirerande blogg!

mvh pernilla

pillanlandstedt@hotmail.com

Anonym sa...

Hej,
vill självklart vara med och tävla om den fina kudden!
Kikar in på din blogg då och då.
Ha en bra dag/
Ulrika

Anonym sa...

Hej,
vill självklart vara med och tävla om den fina kudden. Kikar in på din blogg då och då.
Ha en bra dag,
Ulrika

Anonym sa...

Hej jag vill jätte gärna ha den finfina kudden! tack för en inspirerande blogg!

/ Helena P

Anonym sa...

Hej På vår Udde

HOppas på tur i denna kudd-tävling, skulle så gärna vilja ha
några elefanter i vardagsrummet :)

Ha en underbar torsdag!
Smulan

C sa...

Hej,
har just målat om i vardagsrummet och kudden skulle passa in som pricen på i.

Kramar
Carro

Anonym sa...

Vilken jättesöt tunika du har, riktigt fin! Elefanttyget bara älskar jag, skulle passa så bra i vårt vardagsrum, eller ja, överaltt i vårt hus faktiskt!
Ha en härlig dag!!
Mvh Maria

Anonym sa...

Hej!

En kudde som jag drömmer. Dagar som nätter. Naturligtvis vill jag vinna den!

PS. Tack för en underbar blogg!

KRAM Mirva (sjuksköterskestudent i termin 5)

pojkmamman0405@hotmail.com

Anonym sa...

"Elefanter är coola och jättestora. Mitt hem är däremot trist och grått, oj vad det vore schyst med en kudde så flott"

Njut av våren ni i söder, här i norr ligger snön fortfarande i driver på minst en meter:-)
Men fåglarana kvittrar så kanske den snart sig hit letar!!!!

Kram från Västerbotten

Anonym sa...

"Elefanter är coola och jättestora. Mitt hem är däremot trist och grått, oj vad det vore schyst med en kudde så flott"

Njut av våren ni i söder, här i norr ligger snön fortfarande i driver på minst en meter:-)
Men fåglarana kvittrar så kanske den snart sig hit letar!!!!

Kram från Västerbotten

Anonym sa...

Sååååå fin kudde och en sååååå härlig och inspirerande blogg!! Jag vill gärna delta i utlotningen!!
Må så gott :)
/ Anki

Johanna sa...

Oj en sån har jag längtat efter länge! Klart man är med och tävlar. Länkar i bloggen...

Anonym sa...

Både jag och mina barn älskar elefantmönstret. Vill gärna vara med och tävla om kudden.
Mvh
Anna
anlar88@hotmail.com

Vitt för själen sa...

Den finfina kudde vill jag såklart vara med & tävla om!!
Länkat från min blogg :)
Må allra bäst, O ha en underbar helg på udden. /Sophia

House number 15 sa...

Åhh jag har alltid önskat mig en sådan kudde! Den skulle göra sig utmärkt bra i min soffa;)

Ha det gott!
Kram C

Camilla sa...

Åhhhh va fin den va, brukar aldrig ha tur och vinna så nu håller jag verkligen alla fingrar och tår för det. Länkar på min blogg.
Ha de bäst, Camilla

Agneta Johnsson sa...

Jag är gärna med i utlottningen. En fin kudde sitter aldrig fel.

Anonym sa...

Hittade till din fina blogg idag, återkommer garanterat!
Vill gärna vinna kudden
Mvh/Susanne

Petra sa...

Hejsan,

först vill jag tacka för en bra blogg. Kul att följa dig i din vardag i text och i dina fina bilder.
Självklart vill jag vara med i utlottningen av den fina kudden. Älskar verkligen elefanttyget, ja jag älskar verligen allt inne på Svenskt Tenn ;)men jag bor i skåne och kommer allt för sällan dit. Så nu håller jag tummarna att denna underbara kudde kanske kan bli min.

Hälsningar Petra

Anonym sa...

Hej
Tittar in allt som oftast och gillar din stil och varma personlighet! Inte nog med det, snart fixar jag (förhoppningsvis) även till ett par 1700-tals rullgardiner av gamla brudlakan! Tack för inspiration... Nu gillar ju jag lilksom fler av mina medsystrar de däringa elefanterna. Jag hoppas därför på tur i tävlingen! Kram Pernilla i Göteborg.

Hemmabloggaren sa...

Många svenskt tenn kuddar har jag men ingen elefantkudde så självklaaart vill jag vara med.

Anonym sa...

Hej Helena
Jag har länge suktat efter en elefantkudde bland mina mer blommiga, nu ganska blekta och slitna Frank-kuddar. Verkligen generöst av dig att lotta ut en! Läser din blogg mest varje dag och tycker att ditt hus ligger himmelskt vackert därute på Udden.
/Gunbritt som också bor på en udde

Kristin sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävla om en finfin kudde! den skulle göra sig fint hemma hos oss :o)
Hälsningar Kristin utan blogg

Anna sa...

Hej,

Åh vilken trevlig tävling. Jag gillar din blogg skarpt och vill gärna vara med och tävla om den fina kudden.

Hälsningar Anna

Karin sa...

Hej!
Nu är jag också med i din tävling om den finaste kudden!
Jag har en egen inredningsblogg har länkat samt skrivit och tipsat om din tävling i mitt senaste inlägg!
Nu håller vi tummarna att den blir min! :)
Trevlig helg och Tack för en inspirerande och härlig blogg!
Kram Karin

Karin sa...

Åh, finaste kudden!
Den skulle passa SÅ bra hos oss just nu, för min blivande 3-åring går runt och sjunger på "En elefant balanserade.." varje dag för tillfället.
Fin blogg du har!
Karin i Motala

Helen sa...

Hej,
Den härliga kudden vill jag såklart vara med & tävla om

Fantastisk blogg! Håller tummarna på att jag vinner

Hälsningar Helen i Blekinge

Inger sa...

Hej!
Jag sällar mig till alla andra som drömmer om att vinna den fina kudden. Vi är många som vill och önskar...
Trevlig blogg!
Vårhälsning Inger

Siv sa...

Vill självklart vara med i din tävling.
Du har en jättefin och intressant blogg.
Har tyvärr ingen blogg.

Unknown sa...

Vill jättegärna vara med och tävla om den fina kudden, vilket underbart pris måste jag säga!
Kram Rebecka

♥ Affi ♥ sa...

Den här utlottningen vill jag inte missa!
Jag länkar.
Kram Affi

♥ Affi ♥ sa...

Jag tror det blev lite knas när jag skrev en kommentar, så jag provar igen.
Jag vill gärna vara med och tävla!
Länkar såklart.
Kram Affi

Anonym sa...

Hej!

Oj vilken trevlig tävling!

MIn dotter vill gärna vinna Elefant-kudden (hon är 4 år och galen i Elifanter ,som hon säger!)

Dessvärre har jag ingen blogg..
Cass

Anonym sa...

Hej,
Elefanter är både min och min dotters favoritdjur så jag vill väldigt gärna vara med och försöka vinna kudden! Tack för en bra blogg som jag är inne och tjuvläser ofta ;-)
Mvh
LenaA

Anonym sa...

Hej!
Är ganska ny läsare av din blogg, men nu följer jag dig troget! Din snygga kudde skulle VERKLIGEN försköna vår fula soffa!! Jag håller mina tummar!//Karin

MITT VITA HUS sa...

Nämen denna chans får man ju inte missa:) Länkar på min blogg så klart:) Kramis M

Anonym sa...

Hej, jag vill gärna vinna kudden! Kram Mia i Stockholm

Anonym sa...

Gillar verkligen din stil och ni verkar bo fantastiskt fint.
Vill gärna vara med och tävla om den fina kudden.

Ha en mysig söndagskväll.
Kram från Kicki i Uppsala

Julia sa...

WIII! en riktig favorit, jag hoppas på turen!

Julia

Julia sa...

WIII! en riktig favorit, jag hoppas på turen!

Julia

Helene sa...

Det var länge sedan sist!
Hur går det med ert bygge?
Vårt hus kommer i början på maj och beräknad inflytt är oktober.
Så nu händer det äntligen något.

Är gärna med och tävlar.
Länkar i högerspalten i min blogg.

Helene

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar om den fina kudden!
Hälsningar Anna

Marta - livet på landet sa...

Hei!
Vil gjerne være med i konkurransen:)
Ønsker deg en fin dag!
Klem!

Tika sa...

jeg er gjerne med i konkurransen om den lekre puten. har laget innlegg om det på bloggne og lenket hit:
http://tikasunivers.blogspot.com/2010/04/blogglotteri.html

Åpent^hus sa...

Hei hei
første gang på visitt hos deg. Nå må jeg se meg mer omkring. Ser riktig så bra ut.

og så må jeg ta lodd i lotteriet ditt, førstås! :)

pick me, pick me! :D
Hilsen Åpent hus, Norge

Synnøve sa...

Hei :)! Litt sent, men nå har jeg endelig slengt meg på konkuransen :)
Har linket til innlegget ditt i bloggen min :)
Ha en flott dag!
Klemmer fra meg:)

Inger sa...

Jag skulle bli otroligt glad om jag vann den fina kudden!!!
Tack för vacker och trivsam blogg!
Kram Inger

Gro sa...

Hei,
Leser din blogg daglig og synes du er kjempeflink - Keep up the good work!
Denne puten hadde passet perfekt i vår TV-stue - så jeg slenger meg med!

Liv Kari sa...

Kjempefin pute!

Jeg blir gjerne med i trekningen, og har laget link på min blogg :)

Anonym sa...

Hej!
Jag bara äääälskar den kudden och hoppas på tur då jag aldrig vunnit ngt i hela mitt liv!

Anonym sa...

Åhhh! Den kudden är bara så fin, skulle passa så bra i min soffa!*håller tummarna*

/Suzanne

Anonym sa...

..den vill ju jag ha !! fick tipset av din väninna "HoP"..
kramar från
Lotta i Sigtuna

Anonym sa...

Vilken underbar blogg du har och ett vakert hem!
Jag är gärna med och tävlar.
Kram Michaela

Linda Hoflin sa...

Åh, vilken tur jag hade som trillade hit genom HofP´s blogg! Jaa, jag vill jättegärna vara med och tävla om den fina elefantkudden! *hoppas* Ha de/Linda

Anonym sa...

Satt och slösurfade lite och halkade in här...fint hem, fin klassikerkudde. Hoppas på tur!

/Jenny

Anonym sa...

Oh! Studenten är gärna med och tävlar om sin drömkudde. ;-)

Vilket otroligt fint hem du har. Hittade hit via Philia och kommer definitivt att återkomma.

Anonym sa...

Hej! Vilken fiiin blogg du har!
Tävlar gärna om den omåttligt fina kudden!
Kramar från Anna i Svall
anna-maria.eng@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
Jag har börjat att följa din blogg, kul och inspirerande!
Jag vill gärna vinna den fina kudden!
Ha en bra dag
jessica s

Postadress Torslanda sa...

Jag vill vara med och tävla om den fina kudden - länkar

Postadress Torslanda sa...

Nu vet jag inte om det blev ngt strul med min kommentar - jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina kudden. Länkar.

Anonym sa...

Med denna tävling borde våren vara här direkt!

Sara sa...

Mystävling! Är gärna med och testar lyckan.

Vitalyktan sa...

Hej!
Hittade din underbara blogg via Philia. Och självklart vill jag vara med och tävla om denna fina kudde. Skulle passa så bra i vårat Svart/Vita hem. Så nu håller vi tummarna:-).
Kram Bettan

Anonym sa...

Även hemma hos mig skulle din fina kudde passa bra.

Det är inte kul med forkörningsböter, fick tyvärr min första i förra veckan, efter många års bilkörning. Körde 7 km/tim för fort och det kostade 2000 kr!!

Som du säkert förstår så skulle kudden vara ett härligt plåster på såret :-)

Lotta i Borlänge

Susanne sa...

Ååh! Vilken drömtävling! Denna fina kudde skulle jag vilja vinna till min Tindra som är helt galen i elefanter och har så varit sedan 18 månaders ålder. Numera är hon dock åtta år och har påbörjat Operation Vill Ha Eget Rum... :-)

Stämningsfullt sa...

Hj!
Jag vill hemskt gärna vara med och tävla om den fina kudden! Har länkat i högerspalten i min blogg :)
Kram!

Anonym sa...

Hej!
Vilken fantastisk vinst! Min favvokudde som jag drömt om sedan jag var liten och satt i tant Ullas soffa(hon hade en sådan):) Hoppas, hoppas nu! Ha en jättebra vecka.
Kram Hanna Hammar

Anonym sa...

Vill gärna vara med och fajtas om den underbara kudden :-)

Önskar en härlig vecka!
/Ann-Sofie

NAIMIEZ sa...

Hej! Trevlig webbsida du har. Är gärna med i utlottningen!

Mvh Susanne/Naimiez

Maria sa...

Varje dag är en bra dag <3 men om jag vinner kudden får jag även en bra tur dag.
Kram Maria

Maria M sa...

Åhhh, jag äääälskar dessa kuddar! Hoppas hoppas att jag har turen att vinna en till min soffa.
Tack för en riktigt härlig blogg!
Ha en underbar dag (även om det är natt nu iofs)!
Kram Maria

Hemlängtan interiör & design sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen av en den fina elefantkudden.
En länk finns från mig.
Må så gott!
Marie

Annika Jansson sa...

Hej! Vill jättegärna vara med och tävla om den fina kudden. Tack för en fin blogg! Hälsningar Annika i Hampetorp

Hemma i radhuslängan sa...

Hej! Oj så många som liksom jag hoppas på en vinst! Vill gärna vara med i utlottningen! Jättefin blogg med många fina bilder!
Hälsningar Åsa

Anonym sa...

Åhhh jag vill jätte gärna vinna denna snygga kudde!
som jag letat efter en sån!
Hoppas på tur!
Kram lena

Helena sa...

Elefantkudden är en stående klassiker. Hade jag vunnit denna kudden hade den fått hedersplatsen i min sambos renoverade fåtölj på vår gamla släktgård.
Du förgyller mångas dagar!

Anonym sa...

Hejsan!
Vill jättegärna vara med och tävla om denna fina kudde:)
ohlssonalexandra@hotmail.com
Trevlig dag
Alexandra

sandra sa...

Vill gärna vara med i utlottningen om att vinna den finfina kudden!

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vara med och tävla om den jättefina kudden! Trevlig blogg du har!
Kram
Kristina L

Titti underkalas-eken sa...

Åh jag har drömt om den här kudden i många år! Svenskt Tenn är ju verkligen så smakfullt, och elefantkudden i svart är ju verkligen tuff med! Håller tummarna att jag blir den lyckliga vinnaren!! Har länkat till utlottningen från min blogg!

Anonym sa...

Hej!
Jag följer, som många andra, din jättefina blogg och skulle gärna vilja vara med på utlottningen av den fina kudden. Ska snart flytta till hus och hämtar massor av inspiration från din fina blogg! Tack för den. Hälsar Carolina (landsten@spray.se)

Anonym sa...

Hej,
Jag vill också jättegärna vara med och fira våren!
Hälsningar Cissi
ceru007@hotmail.com

Birgitta sa...

Hej
Hittade hit från Philia. Vilken mysig blogg du har! Hit kommer jag igen.
Vill gärna vara med och tävla. Kudden har funnits på min önskelista länge.
Kram Birgitta

Erica sa...

Hej, du har en så fin blogg! Jag vill gärna vara med och tävla om en elefantkudde, den ligger högt på min önskelista ;)

Kram Erica

Anonym sa...

Oi, oi !! Tenk om jeg kunne vinne min drømmepute!!
Dette blir jeg selvfølgelig med på. Skikkelig raust gjort av deg å lodde ut en slik juvel.
Vennlig hilsen Birgit

Ulrika sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om denna supersnygga kudde! Eftersom jag såhär till våren plockat bort de röda, varma tonerna på kuddar och plädar till förmån för de mer krispigt svartvita i mina soffor så skulle den passa in perfekt hemma.
Tack för en härlig blogg! Kram Ulrika

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina kudden med elefanter.

Malin i Knäred

Marie sa...

Hej,

Klart man inte vill missa chansen att vinna en sådan fin kudde!

Marie

Anonym sa...

Elefanter! me like :)
Självklart vill jag vara med och prova lottlyckan hos dej och din fina blogg <3

Ha en bra dag// Lena.

Its a house sa...

Underbara kudde, självklart vill jag vara med och tävla! Skulle verkligen passa som handen i handsken här hemma! Länkar och håller tummarna!

Caroline sa...

Hej!
Brukar titta in här ofta för härlig inspiration, vill förstås gärna vinna kudden som skulle göra sig bra i min kökssoffa i samma tyg! Håller tummarna!
Hälsn Caroline

anna sa...

Gillar verkligen din blogg! Mycket bra inspiration:-) Kudden skulle vara perfekt i min soffa!! *hoppas*

Anonym sa...

Hej

Hittade din blogg genom en annan blogg. Lägger till dig som en av mina favoriter.
Och sen vill jag ju jättegärna vinna denna fina kudde som jag så länge drömt om..

Ha en bra dag//Michaela E

fideli76 sa...

jag vill gärna vara med och tävla om den underbara elefantkudden! Hoppas, hoppas den blir min...
Ha en bra dag!

Erica M sa...

Hittade hit mha tips från House of Philia och måste säga att jag är jätteglad att hon tipsade om din blogg. Perfekt blandning av inredning, mode, familjeliv och annat. Jag kommer definitivt stanna kvar som läsare.

Ha en underbar vår!

Kram
Erica

Erica M sa...

Glömde ju säga att jag gärna är med och tävlar om den underbara kudden som skulle passa perfekt i mitt vita vardagsrum. :-)

/Erica M

Anonym sa...

Hittade din blogg via House of Philia...så roligt att hitta ännu en fantastiskt inspirirerande blogg att följa. Vilket underbart hem du har! Självklart vill jag gärna vinna fina kudden. :-) Kram

TK sa...

Hej,

Jag är med i tävlingen och hoppas på vinst!

Hälsningar från Therese i Borlänge

Anonym sa...

Men vilken snygg och häftig kudde! Vill gärna vara med i tävlingen, hoppas hoppas på tur!!!
/Dalkulla

Malin - I min trädgård sa...

Oj vad jag hoppas på att turen är på min sida! Så fin kudde! Självklart har jag länkat från min blogg :-).

Ha en bra vecka!

Kram M

Anonym sa...

HEi.Vil gjerne være med å "tevle" om den fine kudden. Du har forrsten en superinspirerende blogg. Tusen takk!
kirstenberg@hotmail.com
(Norge)

Unknown sa...

Hej!
Tack för en fin blogg! Hittade hit genom House of Philia, vilket lyckokast! Jaf vill JÄTTEgärna vinna Estrid-kudden med Elefanter! Skulle vara perfekt för vår soffa!
Hoppas och håller tummar och tår, stenhårt!

Cissi sa...

Tack för en härligt inspirerande blogg. Kudden skulle passa superb till mitt svart/vita hem...
Snygga vita jeans - måste köpa mig ett par.
Kram Cissi :)

ellior sa...

Hej!
Jag följer din blogg, härlig inredningsinspiration!
Har klämpt på den ett tag nu, skulle bli så glad.
mvh Ellinor
ellinor.ronnerfors@netpublicator.com

Anonym sa...

Hej !
Jag är en 41-årig kvinna från småland som hittade din blogg för faktiskt inte så länge sedan!
Jag har 4 barn och en man, mitt stora intresse är inredning och hoppas på tur med elefantkudden, den skulle passa jättebra hos mig!
Ha det så gott, jag tittar in titt som tätt.......

Anonym sa...

Vilken underbar chans!
Har precis bestämt mig för att köpa brickbordet med samma motiv.

Tack för inspirerande blogg.

Hälsn E i Torslanda

Anonym sa...

Hej!

Självklart vill man vara med och vinna denna fina kudde. Är hemma och "hälsar" på dig varje dag alltid lika roligt:=)
Håll tummarna för mig;)
// Emma

anna sa...

Fullkomligen älskar detta tyg o vill såklart vara med i tävlingen!
Nu ska jag kika vidare på din sida och inspireras lite mer :)
hälsningar anna

Anonym sa...

Hello!
I found this blog just today. I have exactly the same kind of armchair as you. And now I have also white covering so the elephant pillow would look very nice :-)
I am from Finland, so if it happens so that I win the pillow, I can pay the post fee by myself. But we will see what happens in the lottery.

Regards from sunny Finland,
Leena

Karin sa...

Är gärna med i din härliga tävling!
//Karin

Anonym sa...

Hej!

Jag tittar in med jämna mellanrum, men detta är första gången jag kommenterar. Jag vill så jättegärna äga den fina kudden så jag är självklart med och tävlar. Tack Marie från Skåne

Anonym sa...

Hej! Klart jag vill vara med om chansen att vinna den uuuurfina kudden! Hälsar Eva Salomonsson

Anonym sa...

Hälsningar från Finland! Jag följer din blogg varje dag och lär mig Svenska samtidigt:) kram, Emmi

Anonym sa...

Hej,
Jag är gärna med och tävlar om den fantastiskt fina elefantkudden.
Tack för en underbar blogg.
Trevlig kväll! Johanna

johannawiig@hotmail.com

s.m.i.l.e sa...

Hej! Jag har länkat, håller tummarna och önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

kram :-)

Anonym sa...

Vilken jättefin kudde! Jag fyller år i mitten av maj, skulle bli så glad om jag vann! Håller tummarna! Kram Kattis

Helene sa...

Hej!
Knör mig in i raden av alla som vill vara med och vinna den snygga kudden! Jag länkar också!
Kram, Helene

Cecilia sa...

Jag har gjort ett inlägg på min blogg och tipsat om din fina blogg och fantastiska tävling - så nu håller jag bara tummarna! :o)

Mvh Cecilia

Katarina sa...

Åh en sån har jag drömt om... Vill ha!

/Katarina

Unknown sa...

Hej, vilken härlig blogg! Första gången jag är här, hittade hit via House of Philia. Vill gärna vara med på utlottningen av favvokudden!
/ulrika

Johaanna sa...

Men hjälp, det är ju verkligen världens finast kudde... med elefanterna på!!!
Hoppas hoppas på tur!

Toppen att jag hittade hit och får en ny blogg att kika på!

MVH Johanna i Örebro

Unknown sa...

Hej, det var en riktig upplevelse att hitta din blogg. Ett hem som är mycket smakfullt, harmoniskt och behagligt inrett med mycket vackra detaljer.
Självklart så vill jag vara med i utlottningen om elefantkudden. Hoppas på tur valborgsmässoafton!
Hälsningar från Pia i Västervik.

Unknown sa...

Hej, det var en riktig upplevelse att hitta din blogg. Ett hem som är mycket smakfullt, harmoniskt och behagligt inrett med mycket vackra detaljer.
Självklart så vill jag vara med i utlottningen om elefantkudden. Hoppas på tur valborgsmässoafton!
Hälsningar från Pia i Västervik.

Unknown sa...

Sjalvklart vill jag vara med i utlottningen om kudden! Jag bor i Holland sa jag har svart att sjalv aka och kopa en! Sa nu hoppas jag pa att vinna den.
Nina

Anonym sa...

Hei fra Norge:) For en fiin blogg og vakker pute/kudde!! Jeg blir gjerne med i tävlingen. Kram, Cecilie (cecilieval@hotmail.com)

Pretty Pooper sa...

Hejsan!
Jag har precis hittat till din blogg och du vekrar ha ett spännande prohekt pågång och en mysig blogg att läsa!
Vill gärna vara med i utlottningen (elefanter är så fina!) och har länkat till dig på min blogg. :D

Hoppas du får en fin vårdag!

Alla bäckar små sa...

Toppenpris som jag gärna vill vinna! Nu ska jag kika runt på din blogg.
Har även länkat från min blogg i högerfältet.
//Lotta

Tingelingh sa...

Hittade till dig via House of P, och är så glad att det finns tjejer som ni som inspirerar oss andra i vardagen!
Passar givetvis på att delta i utlottningen av kudden, som så länge har stått på min önskelista!! Kram!!

Frida Bieberbach sa...

Fy tusan! har aldrig velat vinna en tävling så mycket som nu....
Jag skulle bli toppenglad om jag fick vila mina ögon på denna kudde in real life ; ) och kanske nacke med för den delen.

Länkar till höger i min blogg
www.vittochglasklart.blogspot.com

Ha en fin dag! / Frida

Nina J sa...

Hej jag ramlade just in på din blogg oh jösses den föll mig i smaken direkt! Denna hamnade ögonaböj bland mina favoriter!

Jag älskar den fina kudden i Svenskt Tenns underbara tyg!

Jag ser nu att jag inte kan få nog av att använda mig av utropstecken!
Beror det på att jag känner så intensivt för din blogg och för kudden!!!

Min mail kaninis@gmail.com
Trevlig fortsättning på denna onsdagskväll, Hälsningar från Nina

Anonym sa...

Många kuddar bor hos mig men inga med små elefanter ..så fin min soffa i hallen skulle bli!

Carina B

Torbjörn U sa...

Åhh, vilken fin vinst. Måste bara prova lyckan.

Anonym sa...

Har precis hittat till din blogg. Vilket fantastiskt hus ni har!
Hoppas att jag vinner kudden, är sugen på "elefanter".
Ha en bra dag!
//Terttu

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅ, klart man vill vara med! Kan du inte sy upp fler kuddar i tyger från fina butiken, jag köper gärna! Jag är inne och klämmer på Josef Frank kuddarna så fort jag är i Stockholm och hittills har 1 fått flytta hem till oss men tänk vad bra den skulle må med en kompis eller 2! mvh Pernilla

Det ljuva livet i stan sa...

Klart man vill vinna den fina kudden! Har försökt vinna auktioner på Tradera på liknande, men vem vet den här gången kanske man vinner :)

Länkar självklart!

Kram Frida

Sofia R sa...

Åh det här är ju nästan för bra för att vara sant! Elefantkudden skulle passa så bra i min soffa!!

kram kram!

Lugna gatan sa...

Hej Helena!!

Hoppas allt är bra med dig och din familj.

Vill absolut vara med i tävlingen av kudden!! Jättefin!!
*Länkar från min sida till dig.

Kram Jeanette

Anonym sa...

Hej, har precis hittat till din fina blogg. Kudden skulle passa som
en smäck i vår soffa, så visst vill jag vara med i utlottningen.
lolloeri@gmail.com
Ha de bra //Lollo

Anonym sa...

Hittade hit via fina bloggen House of Philia och är väldigt glad att hon länkat till dig då jag länge suktat efter Estrids svarta elefantkudde. Kul också att ha hittat en mysblogg till att kika in på då och då.
Mvh Caroline

Malin J sa...

Jag älskar de fina elefantkuddarna och självklart vill jag vara med och tävla. Jag lägger in en länk på min blogg!

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Är jättegärna med och tävlar om den fina kudden :-)!
Kramizzz och ha en bra dag!
/Laila

Anonym sa...

Hej!
Vilket underbart pris, det måste jag vara med och tävla om!
Trevlig helg!
/Viktoria

Lindis sa...

Hej!
Fin blogg du har :-)

Jag vill gärna vara med och tävla!
//Lina

Anonym sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina kudden!

Hoppas du får en solig dag!
Hälsningar Pauline

Anna-Malin sa...

nu har jag länkat till dig å håller alla fingrar och tår.

hoppas på extra extra extra tur i denna utlottningen!!

(tusen tack för dina rara ord)

Anonym sa...

Hej! Hittade din blogg för första gången idag när jag lästa House of Phelia. Alltid kul att se inspiration om inredning och annat!Vill självklart vara med och tävla om kudden! Såå fin! Jag har ingen blogg att länka till men lever ändå på hoppet... Trevlig helg från Maria
maria-forsell@tele2.se

Anonym sa...

Självklart vill jag också vara med och tävla om den fina kudden. Älskar tyget tyvärr bor jag långt ifrån huvudstaden och Svenkt tenn (är bosatt i blekinge). Hoppas jag har tur nu så kudden kan få flytta in i mitt vardagsrum! Skulle passa perfekt i mitt vit/svarta vardagsrum. Vill även passa på att tacka för en inspirerande blogg. Kram Tina P.

Katja sa...

Hej, vilken mysig blogg du har !!! Jag är jättegärna me i utlottningen av den fina kudden, skulle göra sig riktigt fin i min nya svarta soffa....ha en bra kväll ! Hälsnignar Katja

Linda P sa...

ÅÅÅÅÅÅÅ jaaaaa tack!! Håller tummarna stenhårt! kram

PS. Länk o bild ligger i min högerspalt!

Anonym sa...

Åååå vinner gärna :)

Marie sa...

Sitter febrig i soffan och surfar runt lite, hittade till din mycket trevliga blogg med din tävling och åååå vad jag vill ha den där kudden!! :) Nu är det bara att hoppas :)
Mvh Marie

AP sa...

Dzień Dobry

Jestem Ada,która z e-mailem tutaj wpada
wara@poczta.forward.pl

pozdrawiam
ADA

Anonym sa...

Hittade din blogg via Helt Enkelt, blev intresserad när jag fick se den fina kudden, jag har alltid gillat elefant tyget, och nu hittade jag ju en ny trevlig blogg som jag kan följa.Kul,nu hoppas jag på vinst.Kram Lottelis

Åsa sa...

Hej!Har nyss hittat din blogg och tittar in då och då, gillar din mysiga blandning av inredning och barn! Vil självklart vara med i din utlottning av elefantkudden eftersom jag inte syr så bra själv ;) Länkar givetvis i min blogg, kram och hej!

cinna sa...

Tack för en härlig blogg.Åå kudden är så fin skulle passa hemma hos mig/kram cinna

Kasima sa...

Jag är gärna med på utlottningen av den fina kudden! Jag älskar det tyget! Mamma fick sy en förklädesklänning till min dotter (i rött) i just det mönstret. :) Kram!

Anonym sa...

Är nyinflyttad i en nybyggd lägenhet som känns väldigt kal och kall! En kudde skulle värma upp och gosa till lägenhetens själ.

Att starta en blogg vore kul isf en sådan fin som din!

Anonym sa...

Såklart vill jag vara med på din utlottning!
Håller tummarna!(och tårna med för den delen :)

Nina
sthlm71@hotmail.com

Anonym sa...

Åhh, fin kudde. Vill gärna vara med och tävla om den. Trevlig blogg.
Lisa

Victoria sa...

Jag är gärna med och tävlar och länkar från min blogg till dig!

Hoppas på tur!

Kram
Victoria

Frida sa...

Hej,
jag följer din underbara blogg och vill väldigt gärna vara med och tävla om den fina kudden!

Hoppas du har en bra dag kram Frida

fridamin@gmail.com

Anonym sa...

Har precis hittat hit och fastnade direkt, både för din blogg och den underbara kudden! Klart jag vill vara med om chansen att vinna den.

Hälsn.
Cicci
cecilia_h84@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Å vad jag gillar din härliga blogg! Är själv sjuksköterska som du och älskar själv inredning -precis som du! :) Så din blogg insprerar mig massor och jag vill väldans gärna vara med i utlottningen om den fin-fina kudden. Ha en bra kväll!

Mvh /Ida

Anonym sa...

Vill gärna vinna den fina kudden! Tack för en jättebra blogg!
Hälsningar Katarina

Linruz sa...

Hej vännen jag verkar ha ramlat bort men vill ju hemskt gärna vinna en underbar kudde.
Kankse ska denna gång bli den första jag vinner ngt....fniss.
Kram kram Lina

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 223   Nyare› Senaste»
Related Posts with Thumbnails