24 april 2010

Storasyster

.
.
Det är inte superlätt att få tillstånd att fota 15 åriga tjejer kan jag informera om! Oftast kommer det upp en hand, en utsträckt tunga eller någon annan mindre smickrande min! I eftermidags satt storasyster i familjen och slappade i solen nere på bryggan, medan vi sopade, krattade och fixade inför sommarsäsongen
.
Hon var så söt där hon satt i solen och häpnadsväckande nog, var det inga problem att få fota Lillans tonnårssyrra idag!
.
..
.
vackra drag, jag tycker att hon ser ut som en filmstjärna!
.
..
.
Jag är lyckligt lottad som har två supergulliga "extrabarn", som faktiskt alltid varit snälla mot mig! Lillan avgudar sina systrar kan jag tillägga!
.
..
.
Tänk att den lilla tjejen, som bara var en liten fis när jag träffade henne första gången, vuxit upp till en tjusig dam!
Det är inte klokt vad tiden går fort!
.
..
.

7 kommentarer:

Milla sa...

Härligt söt tjej! Ja det går fort, min goa dotter var nyss den där femtonåringen och nu är hon en ung dam på nitton som tar studenten om 2 månader... Jisses, man inser ofta att man inte riktigt hänger med. När dom ska börja gå runt på 12 cm höga klackar dessutom, då känner man sig rätt mossig :=)

MITT VITA HUS sa...

Japp tiden går fort, tur att man själv är ung i sinnet;) kram på dig fina du!

a piece of happiness sa...

Ja tonåringar brukar inte ställa upp på bild.
Ser att du har lagt ut en bild på Butiken Bazar från Västerås mina gamla hemtrakter.

LiseLotte

Hemlängtan interiör & design sa...

Storasyster är riktigt tjusig!
Ha en bra avslutning på helgen!
♥ - hälsningar
Marie

Anonym sa...

Härligt! Har oxå två stora extra barn, tjejer som är unga vuxna nu, runt 20. De var väl inte alltid så snälla mot mig tyvärr, speciellt inte i tonåren...Men nu är allt bra, efter regn och svåra tider, kommer lycka och solsken!
Kram/Greta

På vår udde! sa...

Milla: Håller fullständigt med! Här är unnu inga 12 cm klackar på tjejerna (det är jag som står för den biten) men en massa andra underliga klädesplagg har jag stött på...

Mia: Känner mig faktiskt inte en dag äldre än 20... ibland... :)

LiseLotte: Yes, Butik Bazaar kan jag rekommendera om du har vägarna förbi ina "gamla hemtrakter"!

Marie: Visst är hon!

Greta: Tråkigt för dig att tonnåren var jobbiga, tror att det är ganska vanligt. Klart att vi tjafsar ibland, men jag tror att de respekterar mig, och när vi tjafsar är det aldrig "du är inte min mamma grejen" utan mer "vuxen-barn grejen" som är i alla familjer! Jag har haft tur!

Tack för era kommentarer, ni förgyller mina dagar!

eva sa...

VAD SÖT HON ÄR. FINA KORT.
EVA

Related Posts with Thumbnails