27 juli 2010

100 000 besökare!!!

.
.
TUSEN TUSEN TACK


Idag har jag bloggat i 1 år och 1,5 månad! Helt otroligt vad tiden går fort och vad kul jag har haft under resans gång. Besökarantalet har idag passerat 100 000, också det är heeelt otroligt! Kan fortfarande inte fatta att så många gulliga läsare besöker mig varje dag! Jag kanske inte är världens bästa på att berätta hur glad och tacksam jag är över att ni, alla härliga tjejer (och killar?!), läser min blogg, men ni skall veta att vartenda besök och varenda kommentar värmer mitt hjärta något helt fantastiskt! Ni betyder jättemycket för mig!

Japanskt tecken för kärlek

Stor kram och massor av kärlek till er!


Att blogga är ett äventyr, jag säger som Forrest Gump, i filmen med samma namn, "Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get". Just så är det med bloggandet, man vet aldrig vad man kommer att få får för respons på sina inlägg. Vissa dagar sviktar självförtroendet när kommentarerna uteblir, och jag tänker att jag kommit med så trista inlägg att jag inte kommer att behålla en enda läsare. Nästa dag har något jag skrivit om engagerat läsare, och all tvivel är som bortblåst!


Tack ännu en gång för er tid!


Igår morse när jag loggade in upptäckte jag att jag fått en Award. Danska Natasha från Florida med bloggen Northern Light har med följande motiveringen givit mig en Blogaward!


Helena from Sweden! På Vår Udde, a healthy dose of Scandinavian chic. Beautiful images, fun writing (if you can read Swedish) and a cool fashion vibe! Helena has a huge following in Sweden, and if you take a look at her blog you will see why!

Tack söta Natasha!




Med  Awarden följer en uppmaning att berätta 7 okända saker om sig själv samt att sända Awarden vidare, till fler bloggare som förtjänar den. Jag ber att få återkomma i båda ärendena!
 Måste komma på något som kan intressera er...


Kramelikram, och hoppas att ni hänger kvar ett tag till!

Ha en skööön kväll!

..

7 kommentarer:

Dr Molly sa...

Stort grattis till alla besökare, det är du såklart mer än väl förtjänt av! Jag kikar alltid in och blir inspirerad! Kramar

Anna-Malin sa...

grattis till ditt år och en och en halv månad :)

visst är det så att självförtroendet tryter ibland!!
been there big time...
det finns egentligen inget bra botemedel mot det annat än att följa sitt hjärta och publicera det man själv tycker är bra.

ska bli spännande att få läsa alla okända saker om dig ;)
ha det gott och kram!

Signe 1 sa...

grattis till bloggen!! det går så himla fort, var tar åren vägen, hihi...
grattis till din award oxå!:-)

kraam sofia

Anonym sa...

Grattis! Tycker massor om din blog, men jag börjar skämmas över att jag/vi inte får gjort klart här hemma. Vi har nog inte riktigt öga för att få till det som vi vill. Och med två små barn och två fulltidsjobb hinner man ju inte allt man vill.
Kram från Eva the gnällspik :)

Natasha @ Northern Light Design sa...

Congratulations on 100000 visitors! That's A.MA.ZING!!!

I am so happy to have passed the Blog award onto you! take good care, and keep up the good work,
Northern Light

ps. jeg er faktisk dansk, men bor herovre med min kinesiske mand :)

På vår udde! sa...

Dr Molly: Vad kul att jag kan inspirera någon! Tack!

Helt Enkelt: Ja, akta dig vilka skellett jag har i garderoben! Du kommer att häpna...

Sofia: Tack söta du!

Eva: Herre Gud, inte skall du skämmas över det. Hur skall man hinna allt när man har småbarn OCH jobbar?? Jag hinner inte allt TROTS att jag bara är hemma och har EN liten tös (sen har jag två tonåringar var annan vecka förstås)!! Man FÅR dessutom gnälla ibland, fast BARA ibland!

Natasha: Sorry, är du danska?! Hade missat det, men nu när du säger det, så kanske jag läst det någon gång...

Betty B sa...

Hej!

Jag är en av alla dessa som inte skriver kommentarer så ofta... dålig stil jag vet men det är så lätt hänt att bara bläddra vidare, tyvärr. (Absolut inget illa menat.)
I alla fall är din blogg en av de första jag tittar på när jag läster bloggar. Du inspirerar verkligen och får mig både att vilja börja motionera & fixa hemmavid!

Tack för en härlig blogg!

Related Posts with Thumbnails