29 mars 2011

Bloggtips och uppdatering

.
.
Hej alla fina!

Tänkte bara titta in en kortis och berätta att jag håller på att uppdatera min blogglista.
Det finns så många fina bloggar och så lite tid. Jag har nu lagt in bloggarna så att den senast uppdaterade står först, tror att det kan spara mig lite tid. Försöker att inte lägga så mycket tid vid datorn, men några bloggar bara måste jag kika in hos nästan every day!

Några nya bloggar har tillkommit i min lista, och dessa vill jag varmt rekommendera!

 Jag är superdålig på att lämna kommentarer jag vet, skall försöka bättra mig,
för det är ju så himla kul att få kommentarer, eller hur?!
En liten blomma som pryder vårt köksfönster just nu!


Blogglistan kommer att fyllas på efter hand, jag har säkert glömt en hel del just nu,
 men är för trött för att fortsätta ikväll!

KRAM
.
.
.

1 kommentar:

Milla sa...

... men du använder väl bloglovin´ med? Det är världens bästa overview för att ha koll på vilka bloggar som uppdateras, så slipper man kika in hela tiden och kolla. Himla bra, annars skulle det vara svårt att hinna läsa alla man vill läsa... fast man blir ju lätt bloglovin´beroende ... hihi.
Ha så bra!!

Related Posts with Thumbnails