7 mars 2011

Kul så länge det varade

.
.
Kungsängsliljor

Tanken var att jag skulle leka fotograf och fota mina Kungsängsliljor, och tipsa om dem till Er som vill ha ett alternativ till pärlhyacinter och andra mera vanliga lökväxter.




Jag ansträngde mig verkligen och arrangerade en liten "fotostudio" i vardagsrummet.
Drog fram stora vita linnedukar för att ha som fond bland annat.




Barnprogrammet på Tv:n hade Lillans fulla uppmärksamhet och jag kunde pyssla med mitt i lugn och ro, ända tills Tv:n blev ointressant och Lillan började engagera sig i
det jag höll på med istället.

Det gick inte så bra...




Men det blev bästa bilden trots allt!


Kramelikram
.
.

2 kommentarer:

Karin sa...

Vad gulligt! :)

VivanDivanGoesFashion sa...

Ja de är härliga när de vill försöka hjälpa till och man kan ju inte ens bli arg på de små sötnosarna då :-)

Jättefina bilder och den sista blev ju faktiskt klockren. Gillar bilder med liv i och det har ju den med råge :-)

Kram
/Vivvi

Related Posts with Thumbnails