23 juni 2010

En riktigt lovely sommardag!!

.
.
Helt lovely dag har vi haft idag! Solen och värmen har naturligtvis gjort sitt till, men jag måste bara få berätta vilken liten solstråle jag är mamma till! Hon är alltid bara sååå nöjd och glad! Vi har så roligt tillsammans, och jag bara älskar varje minut jag får vara med henne!







På förmiddagen var det badpremiär i sjön, gissar på att det var runt 18 grader, och Lillan visade inte med en min, att det var det minsta kallt, knallade bara rätt ut i vattnet med sin lilla vattenkanna! Coolt!



Eftermiddagen tillbringades på "picnick" med mormor och en av Lillans kusiner! Härligt sommrigt kändes det med nyslaget hö, "hundkex" och midsommarblomster!



Full fart hela dagen och bara glada miner! Åh, vad jag är stolt över min älskade lilla tjej, världens goaste och gladaste lilla sessa!



Tuppar, hönor, hästar och får, alla djur är lika spännande för den här lilla fröken!



"Kan man tänkas att få något litet gott från den här gamla "lanthandeln" kanske?"



"Inget godis blev det, får väl leka med den här grejen istället då!"

,

7 kommentarer:

g i l l a sa...

Underbara bilder! Hon är en riktig sötnos din lilla tjej. Härligt med sol och värme - bäst att passa på å njuta. Trevlig Midsommar!

a piece of happiness sa...

Ser ut som en toppendag!

LiseLotte

Signe 1 sa...

Vilken liten raring hon är!!:-)

Önskar dig en fab midsommarhelg!!

Kram Sofia

Anonym sa...

Åh, vad fin hon är! Önskar er en trevlig midsommar! /Katarina

debra@dustjacket sa...

Oh the little one is so beautiful, I cannot read this but she must be yours!

Thank you for your lovely comment, means so much to me.
xoxo DJ

Anonym sa...

Hejsan!
vad fin hon är er prinsessa. Jag förstår hur du känner. Känner likadant för vår lilla prinsessa.
Underbara Gotlands hus du visar.
Ha en underbar midsommar.
Jag ska till NYC och fira midsommar i Batterypark med massor av svenskar.
Kramar från andra sidan plurret.

signerat 71 sa...

Så söt din lilla tjej är!!!
Så mysigt ni verka ha det.
Kram J

Related Posts with Thumbnails