6 februari 2012

I can live with this...

.
.
Jaha, då var man hemma på Udden igen och en ny vecka med flera trevligheter har just tagit sin början! Redan imorgon sticker älsklingen och jag till Stockholm för en liten "minigetaway". Vi är av Dinesen inbjudna till ett exklusivt event på restaurang Gastrologik imorgon kväll.
Superkul och så spännande!




Sedan blir det mysig övernattning på hotell,
för att på onsdagen besöka Stockholm Furniture & Light Fair




Tänk så mycket kul saker för en gammal sjuksyrra från Västerås.
Om det är såhär det är, att vara egenföretagare i den här branchen, då vill jag aldrig
göra någonting annat i hela mitt liv, hi, hi!


Helena
.
.
.

4 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Avundas dig så! Önskar jag kunde hitta något annat!
Nu ska jag iväg och jobba kväll på intensiven! Ha ha hur kul lät det!
Kram och jag är så glad för din skull!
Helena

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh vad kul, ha det så jättekul:) Kram Anne

mitt liv som jag sa...

Hi, hi, ja det förstår jag låter super. Ha det riktigt, riktigt bra! Kram Jennifer

Rustik Romantik sa...

Så inspirerande att läsa om någon som vågar satsa på något nytt och att det går så bra! Kram, Tina

Related Posts with Thumbnails