17 juli 2012

Snart är den här...



Go´kväll, go´kväll!

Nu är det vackert ut, rysligt vackert faktiskt. Vattenytan är spegelblank och solen har nyss gått ned utanför fönstret och här sitter jag och jobbar. Kul men nu börjar jag bli trött och sängen lockar. 

Tänkte bara kika in och berätta för er att snart dimper POMP de LUX a/w ned här på Udden! Närmare bestämt den 20 augusti. Vilken skillnad på efterfrågan det är i år, nu när folk här i Mälardalen börjar på att få kläm på märket. I Skåne och andra delar av södra Sverige är folk som tokiga när kollektionerna släpps, där är det inte ovanligt att ha tre visningar per dag!!!
 Kanske blir det så här också en dag...






På bilden har Lillan sin lindblomsgröna Diana dress, från s/s kollektionen, på sig. Den är bara så underbar att jag helt enkelt inte kunde motstå frestelsen att köpa den i tre olika färger...


Är du också intresserad av att ha en visning, där jag kommer hem till dig och dina väninnor med alla vackra och prisvärda kläder, kontakta då mig på:




Nu är det nog bästa att jag tar och avslutar denna dag,
har två viktiga och spännande möten i morgon!



Kram Kram



6 kommentarer:

♥Linda♥ sa...

Hade mina barn bara varit lite yngre och det fortfarande var jag som bestämde vad de skulle ha på sig ;) så skulle jag antagligen vara en storkund :)

Men nu är av större modell och har en stark egen vilja vad gäller kläder...

Ha en fin dag!

Johanna sa...

Älskar deras kläder, speciellt till flockor:) Har en 9 månaders flicka och hon äger redan några plagg:)

Kram Johanna

Anonym sa...

Så himla fina barnkläder är det. Killkläderna i våras var ju fantastiska. Särskillt om man gillar klassiska kläder utan hemska eldflames dödskallar och andra hemska tryck. Löp o köp säger jag!!!! Kram och fortsatt trevlig sommar

Ester sa...

Vilken magisk bild! Klänningen är jättefin och jag förstår att du köpte tre ;)

Kram Ester

Miss Tess sa...

Har faktiskt aldrig testat PdL konstigt nog, barnklädesnerd som man är men det ser himla fint ut!

Önskar er en trevlig helg.

House number 11 sa...

Åh, vilken underbar bild! Och jag älskar Pomp de Lux kläder! Hoppas så att mina flickor fortsätter att gilla dem minst ett år till!
Kram Jenny

Related Posts with Thumbnails