6 april 2010

Barn gör som vuxna gör...

.
.
Lillan är så otroligt söt, trots att hon är så liten vill hon hela tiden göra det jag gör! Om jag krattar så skall hon kratta, om jag gräver i en rabatt så är hon där med sina små händer och gräver och skall jag rasta hunden så vill hon göra detsamma! Nu är vår hund "way too" stark för att hon skall kunna hålla henne, så den lilla plastvovven passar den lilla damen bättre (dock ej utan protester...)!
.
..
.
Det är inte bara mamma hon härmar, hon har två storasystrar också, och de hoppar på studsmattan! Självklart skall Lillan då göra detsamma! När mamma håller i kan hon faktiskt hoppa högt! Det ser ut som om hon står på kanten men no, no, no den lilla snorpan är högt upp i luften!
.
.
.
.
Apropå mitt gamla inlägg om att vi har olika klimatzoner på vår tomt!
Så här långt har våren kommit på framsidan, imorgon får ni se hur det ser ut på baksidan!
.
.

6 kommentarer:

Synnøve sa...

Herlige bilder !! :)
Nå har jeg ENDELIG fått sendt gaven til deg! Beklager så lang ventetid.
Ha en finfin uke :)

På vår udde! sa...

Synnöve: Tack, det skall bli så spännande! Härlig vecka till dig från mig!

MITT VITA HUS sa...

Åh vilka härliga vardags bilder på er:) Erat hus ser sååå fint ut:) Ha en fin vecka fina du, stor kram M

Anonym sa...

Väntar med spänning på dotterns första blogginsats....
Kram
"PL"

Min plats i solen sa...

Vilken härlig bild med er båda ute med era hundar. :)
Kram Lotta

På vår udde! sa...

Pl: Dotterns blogginsats?! Førstår inte vad du menar??? Hon ær ju ytterst delaktig i det mesta jag gør æven bloggandet! Har du inte sett att det slinker in lite onødiga bokstæver hær och dær ibland!!!

Lotta: Visst ær den gullig! Den lilla plastvovven har skramlat runt hela vår udde idag!

Related Posts with Thumbnails