10 april 2010

Barnkammaren

.
.
Jag kommer verkligen ingenstans med Lillans rum! Det har sett likadant ut sedan hon flyttade in för drygt ett år sedan! Det fylls bara på med saker, ingen förvaring inget på väggarna osv!
.
..

.
Längs den långa högra väggen funderar jag på ett litet skåp och några hyllor tex. Helst av allt skulle jag nog vilja ha ett stort vitt skåp som det på bilderna under denna!
.
..

.
De fina vimplarna har Lillans systrars mamma sytt! Den lilla docksängen och dockorna i, är från mormors barndom! Jag har lite svårt för nötta flagiga saker och funderar på att måla den vit.
.
..

.
Där finns plats för dold förvaring nedtill, och sedan glasdörrar upptill för lite finare leksaker! Perfekt! Dax att kolla Blocket!

.
..

Bilder från Mom Stories

.

.

5 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

ursött rum:) Ha en fin helg, stor kram M

mamma muh sa...

Slit inte ihjäl dig nu! Ha husmorsferie som jag brukar säga när jag är i landet i väster!

Klem Marianne:))

På vår udde! sa...

Mia: Tack, lite kvar att greja med dær inne bara!

Marianne: Ja du, hær kan man snacka om husmorsferie! En (1) pat. som sover!

Klem på er!

Lena sa...

Tycker hennes rum är supersött! Hoppas du hittar någon bra förvaring.

På vår udde! sa...

Lena: Tack! Det syns att jag gillar rosa va?!

Related Posts with Thumbnails