18 april 2010

Fortkørning och att inreda med bøcker

.
.
Osloresan som inledningsvis blev intalld på grund av de stangda flygplatserna blev av till sist andå! Kl.17.00 hoppade jag in i en hyrbil och kørde till Oslo! Inte precis vad man ar sugen på en fredagkvall, men, men...
.
Det blev andå mindre kul nar jag hade ca 2 mil kvar till Oslo och en fartkamera fångade min framfart på bild! Det var mitt straff før att jag kørde en stracka på 44 mil på mindre en 4,5 timmar... Fartbøter ar inte att leka med i Norge kan jag saga! Kanns typ som en mardrøm...
.
Som plåster såren har jag idag strosat runt på stan, handlat lite, atit gott på mitt favoritfik och tittat på chica oslobor! Innan jag gick hem handlade jag med mig en høg inrednings och modemagasin som jag sedan gottade mig med i några timmar!
.
Inredningsmagasinen inspirerade och jag børjade på nytt att sukta efter att inreda med bøcker! Det blir kanske någon gång i framtiden, i något annat hus, dar vi har så många rum att vi inte vet vad vi skall fylla dem med!
.

Får drømma mig bort med bilder så lange!
.
.

Skøna hem
.
Jag har skrivit det førr och gør det igen! Det ar så mysigt med någon typ av "bibliotek" eller lashørna i ett hem! Det blir så otroligt ombonat och inbjuder till att lasa bøcker (som jag i perioder ar himla dålig på)!
.
.
.
John Barman
.
.
Att blanda bøcker, konst och minnessaker ger en hemtrevlig atmosvar och ger ett hem karaktar tycker jag!
.
..
Design Sponge
.
.
Ber om ursakt før texten, som ni sakert førstår ar den skriven med ett norskt tangentbord!
.
Ønskar er en harlig søndag!
.
.

2 kommentarer:

Linruz sa...

Hihi funderade just vad det var för blogg jag prenumerarade på när jag såg ditt inlägg på bloglovin.
Ha en fin söndag du med.
Kram kram Lina

MITT VITA HUS sa...

Ono, attans då! Hoppas du mår bra, här är det krassligt läge:( Nu ska jag tävla hos dig, har haft totalt upehåll från min dator men nu så:) Klart man vill ta chansen på det fina kuddfodralet;) Ha en fin jobb helg då vännen:) kram M

Related Posts with Thumbnails