14 september 2012

Källor till inspiration

 
 
 
Hej på er!
 
 
Vilket busigt väder vi har idag och fy vad jag mår risigt. Detta har hängt i ett par dagar nu och jag skulle närmast vilja beskriva det som, den förmodade känslan i kroppen efter tex. 1 veckas hårt festande med sena nätter, sprit och cigaretter på säg Ibiza. Självklart har jag ingen aaaning om hur det egentligen känns... Så jag gissar bara, det förstår ni va?
 
 
Efter ett kort möte med en ny kund nu på morgen kommer jag att dyka rakt ned i sängen om en liten stund. Sömn brukar vara den bästa medicinen både vid hemkomst från typ Ibiza (nu gissar jag förstås igen) och sådana här dryga tillstånd (med hosta, bomull i huvudet och röd näsa) som jag befinner mig i just nu. 
 
 
Det enda jag tänkte visa er idag var några bilder på hus som vi inspirerats av när vi ritat vårt.
 
1.
 
House on the cliff


 
 
 
2.
 
 
 

 
 
 
3.
 


 
 
Sådär ja, det var det, nu blir det raka vägen till sängen och kanske kanske vaknar jag upp som en ny, gladare och piggare människa om några timmar!
 
 
 Kram Kram



 


4 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Kan ju bara fööööreställa mig hur det känns efter en sån vecka ;-)

Ert hus kommer att bli fantastiskt med de inspirationskällorna och din känsla för inredning.

Krya på dig och ha en fin fredagkväll.

Kram Lena

emmashem sa...

Önskar dig en riktigt trevlig fredag!
Ha det fint
Kram Emma

mitt liv som jag sa...

Trist att du mår dåligt, hoppas att du kan få lite sömn och att det får dig att må bättre.
Vilka härliga inspirationsbilder, kan tänka mig att ni får ett superfint hus i fjällen.
Krya på dig och ha en bra helg!

Kicki i Åre sa...

Krya på dig!!
Arvesunds hus finns det en del här i krokarna! :)
Fina!!

Kram o trevlig helg!

Related Posts with Thumbnails