21 september 2012

ChillNorwaybloppis

 
 
 
Om det till vintern skall in mer kläder i min garderob måste jag göra mig av med en del. Just nu dras jag nämligen med välfärdsproblemet "jag har fullt i garderoben - men absolut inget att ha på mig"...
 
 
Förra gången när jag körde en bloppis med "Mollysar" sa det bara swisch så hade allt fått nya ägare. Kul tyckte jag och gör en repris, fast nu med några ChillNorwayplagg.
 
 
 


 
 
 
1. Grå bomullstunika 200 kr Såld!
 
2. Klänning i merinoullblandning 300 kr Såld!
 
3. Bomullstunika med luva 200 kr Såld!
 
4. Plychtunika med luva och helknäppning fram 200 kr Såld!
 
5. Frotéaktig tunika med fjäril 100 kr Såld!
 
6. Plychtunika/klänning 200 kr Såld!
 
7. Bomullstunika med spetskant 100 kr Såld!
 
8. Urfin mörkgrå ullkappa 1 000 kr Såld! 
 
 
Alla kläder är i storlek Large, de är använda men i mycket fint skick!
Frakten tillkommer på priset (brukar kosta runt 60 kr).
 
Om du är intresserad vill jag att du skickar ett mail till mig
 
 
När vi kommit överens skickar jag kläderna till dig. Om du är nöjd med dem sätter du in pengar på mitt konto eller så returnerar dem till mig! 
 
 
Happy shopping!
 
 
Kram kram
 
 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Wop wop - hurra!

Vilken härlig fredag det blev helt plötsligt :)

// P

mitt liv som jag sa...

Så mycket fint! Har mailat en fråga :).
Ha det gott! /Jennifer

Related Posts with Thumbnails