19 september 2012

Mästerblomman me like!

 
 
 
Halloj, halloj!
 
 
En del jobb framför datorn nu på förmiddagen, och sedan bär det iväg på något riktigt kul. Lägenheten som är "under inredande" är färdigrenoverad och nu skall vi börja möblera. Första lasset med nya grejor som inhandlade i förra veckan skall skall jag åka och hämta idag, sedan skall det på plats i första rummet som är bibliotek/gästrum. Åh vad kul att äntligen börja se något resultat!
 
 
En kul erfarenhet och en absolut förutsättning för att jag skall kunna driva min verksamhet är samarbete med andra företag. Kontakter och samarbetsavtal med div företag är superviktigt och gör att jag kan erbjuda kompletta lösningar vid tex inredningar och fotograferingar av olika slag.
 
 
 
Mästerblomman är ett av de företag jag samarbetat längst med (jag som hållit på så himla länge, haha!!). Där lånar jag och köper ofta blommor, krukor och annan fin inredning de har i sin butik! Det är toppen, för där finns verkligen allt man kan tänkas behöva i "blommväg" till fotograferingar, stylingar och inredningsuppdrag.
 
 
 
 
 
 
Lagom till gårdagens fotografering dök det vid vår dörr upp en ljuvlig bukett med blommor, en "Septemberbukett" från Mästerblomman! Den passade perfekt vid fotograferingen, men mest glädje har den förstås skänkt mig här hemma där den står och lyser upp min tillvaro på den lilla byrån i hallen.
 
 
Mästerblomman har inte bara fysisk butik här i Västerås, utan faktiskt en webshop också! Där kan man handla all sköns växter och få det hemlevererat i hela Sverige. Man kan också på traditionellt vis, via Mästerblomman, skicka vackra buketter över hela världen!
 
 
Just nu (fram till den 30 sep) har alla som handlar från Mästerblomman chansen att delta i utlottningen av ett av 4 st dagspapaket för 2 personer inklusive inträdet till Färna Spa med tillgång till pool, bastu, relax och varm källa utomhus, lån av badrock, handduk & tofflor samt färsk frukt och vatten samt Herrgårdslunch.
 
 
Önskar er all en toppenonsdag!
 
 
Helena
 
 
 


3 kommentarer:

Kicki i Åre sa...

Vad bra att de hade webbshop också! :)

Kram kram

@my casa sa...

Åh vad kul att få börja inreda, det absolut roligaste:)

Underbar höstbukett...lyser upp perfekt i din hall!

Kram Åsa

Room of karma sa...

Underbara färger ♥ Tänk vad en liten blombukett kan göra?! (men nu va ju den inte liten, hihihi)

Kram CC

Related Posts with Thumbnails