22 augusti 2010

Lite nice söndagspics

.
.
Godkväll

Ikväll ger jag er några fina bilder från fotografen Morten Holtum.

Själv har jag det senaste dygnet varit med om en otroligt jobbig händelse, något som tagit mycket hårt på mig psykiskt. Tröttheten känns förlamande. Bloggande och inredning är avslappnande, och får mig att tänka på annat, så därför kommer detta lilla inlägg trots allt!

Var rädda om er och tag aldrig något förgivet.
Var nöjd med den du är och det du har.

Lycka och hälsa kan inte köpas för pengar...


















KRAM

12 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Här kommer en stor varm kram från Uppsala!

Ta han dom dig fina du!

room of karma sa...

Men du skojar. OJ vilka härliga bilder! Den översta hemmet kan jag ta och flytta in i rakt av! Du kan konsten att hitta de goaste reportagen, det är klart! Älskar din blogg! Är inne på den var dag. kram

Anonym sa...

Stor kram härifrån också! Hoppas du snart mår bättre!

MITT VITA HUS sa...

En stor kram och en tanke till dig! låter inget roligt alls, Ta hand om dig och dina och hoppas du snart mår bättre <3

kram M

Gabriella sa...

Du har så rätt i det du säger. Kram!

Bella

Anonym sa...

Du har så rätt! Fler borde inse att lycka kan inte köpas för alla pengar i hela världen...

Ta hand om dig!

Unknown sa...

Skickar här en stor kram till dig ;)
Jag vet själv hur fort livet kan ändra riktning.
Självklart kan vi inte gå runt och vara rädda för vad som komma skall, men du har helt rätt i att vi inte ska ta saker förgivet!
Sköt om dig
Hälsningar Fia

Carin sa...

Skickar stora kramen och hoppas att saker löser sig till det bästa! Vet hur tufft livet kan vara stundtals....

Kraaaam Carin

Anonym sa...

Dear Helena,
That doesn't sound good at all :(
I send you all my best wishes!
Ta hand om dig!
Anne

Anonym sa...

Hoppas allt löser sig till det bästa!!
Stor kram - tänker på dig!
Helén

Anonym sa...

Stor kram och tack för en inspirerande blogg! Linda

Anonym sa...

Tenker på deg Helena <3 Håper å se deg igjen snart til tross for dette! Masse varme klemmer sendes til deg fra Monica

Related Posts with Thumbnails