23 augusti 2010

Hottast i höst!

.
.
TACK

Tack ni söta som skickat fina hälsningar till mig, ni är så rara och era ord värmer! Ibland ställs man inför situationer i livet som får en att tänka till, och ibland omvärdera sina prioriteringar. Det här var en sådan situation.

Idag är en  ny dag med nya utmaningar och nya möjligheter. Det som hänt har satt djupa spår och förändrat en del av mig, för åtminstone, en lång tid framöver, kanske för alltid. En fruktansvärd tragedi som lärt mig så mycket.

Tack för att ni läser min blogg, ni har en stor plats i mitt hjärta allesammans!


Höstmode

Den här dagen avslutar jag med sköna inspirerande modebilder från Twin Set!
Mer skönt höstmode hittar ni här, här och faktiskt också här!


.


Sweet dreams!
.
.
.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
Hoppas att din dag i morgon blir bättre än den du haft idag!!!!!
Superfin kofta med hjärta på ryggen du visade. Skulle vara gosigt att mysa in sig i nu när höststormarna börjar vina.

Kramelikram//Pernilla

Linruz sa...

Sänder dig en bamse kram och hoppas alla tråkigheter löser sig till det bästa.
Som du skriver kan det kanske komma ngt gott ur tråkiga/jobbiga situationer med....
Ta han om dig nu och tack för att du delar med dig av din vardag.
Kram Lina

Milla sa...

Jag har lite svårt att formulera orden känner jag, men det som du skriver här ovan, när man råkar ut för sådant som förändrar tillvaron, så är halva grejen att ta det med sig och vara medveten om det... även om det kan vara en ohygglig sak som händer, som man inte alls vill vara med om. Det kan vara en helt oväntad sak som händer hastigt, eller något som långsamt sker gradvis. Jag har själv varit med om det sista, men som ändrat prioriteringar och synen på en hel del saker i livet som är lätt att annars segla totalt förbi... Helst vill man ju slippa vara med om såba saker, men det är väl det som ändå formar livet.
KRAM till dig, och för din härliga blogg!
Kram Milla

Unknown sa...

Ännu en härlig blogg att följa, I like!

Kram Catta

Related Posts with Thumbnails