14 december 2012

Luciadagen

 
 
 
Hello i kylan!
 
 
Jisses vad kallt det är ute, verkligen ingen lek. Världens sötaste Luciatåg, på Lillans dagis idag, gick av stapeln ute, och det hade jag missat att berätta för farmor, morfar och de andra som var där...
 
 
 
 
 

 
 
Annat var det i december förra året när den här bilden togs på en julmarknad utanför stan. Det var ganska milt och julmarknaden var lovely.
 
 
 
 
 
 
För några veckor sedan fick jag ett telefonsamtal av en kvinna som ville köpa just den bilden. Hon hade en reklamfirma och skulle göra ett reklamblad till en julmarknad i Kalmar om jag minns rätt. Klart jag sålde! Det skulle vara roligt att se det färdiga resultatet, så jag får nog ta och kontakta damen ifråga igen.
 
 
Näe, fy vad trött jag är, måste bums hoppa i säng tror jag. I helgen blir det kalas och lite förberedelser inför julen skulle jag tro.
 
 
Ha det gott!
 
 
Helena
 
 
 


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails