15 juni 2011

Bloggerskan tillbaka på Udden

.
.




Hemma igen efter en underbar vecka på Korfu

Idag skall jag:

Ligga och dra mig i min egen säng (borta bra men hemma bäst), dricka en kopp kaffe på altanen (kaffet är alltid godast hemma), kolla hur alla blommor har klarat sig (tack för hjälpen söta Anna och Stella), kolla mailboxen, packa upp, tvätta, hämta vovven på hundpensionatet, laga en god middag till familjen och sedan kanske jag hinner kolla alla 712 bilder jag tagit under resan.
Självklart skall ni få se en del!

To be continued!
.
.

7 kommentarer:

Anonym sa...

ser fram mot bilderna:)

Linruz sa...

Vilken fin bild på dig.
Ser fram emot att se fler bilder från ön.
Kram Lina

odd brown bird sa...

Jaaaa, det ska bli spännande!

Kram kram

Anonym sa...

Smart att inte skriva innan att ni ska på semester för inbrott skull osv.
Funderar på hur man nämligen skiver att Nu drar vi på resa i en del bloggar...?! Skulle aldrig våga.

Natasha @ Northern Light Design sa...

LOVE that dress! Perhaps you can share the brand?? Pretty Please :)

Northern Light Blog

Anonym sa...

Vilken fin bild!
Härligt med en resa, ser fram mot att se dina fina bilder.

Kram Camilla

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Så fin du är!

KRAM Caroline

Related Posts with Thumbnails