19 juni 2011

Yes, jag vann!

.
.
På hotellet i Grekland anordnades två gånger om dagen vattengympa i havet.




Jag hoppade det, eftersom jag var där för fullständig avkoppling.

Sen tänkte jag att jag kanske borde röra lite på mig i alla fall...




Lillan var den ultimata motstånadaren i strandtennis (eller vad det nu kan heta)!
Jag är verkligen helt kass med allt vad bollar heter, och blir alltid fullständigt överkörd och hånad så fort det handlar om sport, i min famil som vimmlar av handbollsess...




Men hey, hey, hey över Lillan vann jag i alla fall stort!!!


Kram Helena
.
.
.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju bara så himla skön :)
Tess

mammaxtre sa...

Det bor en vinnarskalle i dig förstår jag :-)

Ha en fin dag

Anonym sa...

Älskar din humor!!!

Anonym sa...

Hej i regnet!

Vilket roligt inlägg,
du är skojjig du!

Kram Kram

Related Posts with Thumbnails