30 juni 2011

Vi ser fram emot...

.
.
Godkväll alla fina bloggläsare!

Vilken helt underbar kväll vi har här vid Mälaren ikväll. Lillan sussar tryggt där uppe och jag njuter av vågskvalpet, de ljumma vindarna och världens bästa sällskap, min älskade M, halvliggandes i den nya bambusoffan ute på altanen (eller skall man kanske säga terrassen, det låter lite tjusigare, hi, hi).


Vi har mycket att planera och se fram emot, min kära M och jag! 
Vi hade det så underbart på vår semester i Grekland tidigare i sommar, och som ni vet, mycket vill ha mer, så nu vill vi bara ut och resa hela tiden. Mot slutet av sommaren har vi barnvakt fixat,
 så ikväll har vi bokat en liten resa, för bara oss två, till Mallorca!
Det kommer att bli sååå himla mysigt!  


En annan sak att se fram emot...




Idag stod denna käcka lilla bil på vår uppfart,
 och jag funderade på om det var M som hade kommit hem med en alldeles för tidig 40-års present till lilla mig (nej då, skojsar bara lite)! I själva verket var det vi som hade ett möte inbokat med några speciella personer om en mycket speciell grej...


Jag kan inte berätta mer om det just nu,
annat än att det kommer att bli himla kul, och att ni kommer att få vara med
"all the way"!

Obs!
Vi skall inte gifta oss.
(Insåg just, att det skulle kunna vara en "differentialdiagnos", om man klurar på vad det kan vara)


Kram kram

.
.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så spännande!
Mysigt med en tripp till Mallorca.

Kram Camilla

Carola sa...

oj det låter spännande!
Och vill bara ännu en gång tala om hur avis jag är på ert läge.. ser alltid sååå underbart ut!
(kommer från era trakter)
Ta hand om er och lykcka till!
KRAM!

a piece of happiness sa...

Här är en till V-ås gurka som njuter av att se bilder hemifrån ;)

Nu har jag funderat på den hemska diagnosen och kan inte komma på något positivt med den .... hmmm

Related Posts with Thumbnails