9 maj 2010

Borta bra men hemma bäst

.
.
Halloj på er!



Hemma igen efter en fantastisk helg med bröllop och festligheter i Stockholm! Jag har haft otroligt roligt, ätit och druckit (det känns idag...) gott och varit finklädd bland andra finklädda människor! Tyvärr kunde inte min älskade sambo vara med under helgens festligheter eftersom bröllopet sammanföll med en sedan länge inplanerad annan aktivitet för honom och äldsta tjejen.






Familjen har således varit utspridda i landet. Mellantjejen har varit hos farmor, Lillan hos mormor och morfar. Jag har roat mig i Stockholm medan mannen och äldsta tjejen varit i Lysekil och vunnit en handbollscup! Vovven då? Jo då, hon har lyxat sig på hundpensionat!



Mysdressen har åkt på och Lillan sover sött där uppe, resten av familjen väntar jag inom kort. Det skall bli så skönt när familjen åter är samlad, har längtat så efter dem...


Borta bra men hemma bäst!


Psst. Visst kommer jag att visa bilder från helgen, men jag vill naturligtvis att bruden skall få dela med sig av sina bilder till er först!

.

.Pss

5 kommentarer:

signerat 71 sa...

Så mysigt! Hoppas att få höra mer sen om din Stockholmsresa och kasnke någon bild på dig... kram J

MITT VITA HUS sa...

Åh låter som ni haft det underbart:) Älskar att gå på bröllop, dock är det ju alldeles för sällan:) Ha en fin kommande vecka, stor kram från Mig!

7th-Heaven sa...

Ja, ikke sant ?! Borte bra, men hjemme best :)) Alltid! :))
Men hjemme er ikke som hjemme uten dem som bor der.
Herlig med bryllup. Jeg har vært inne hos Bruden og sett innlegg og bilder. Det ser ut som brudeparet var strålende fornøyde og at alt gikk som det skulle:)

Ønsker deg en fin start på en ny mai-uke, og håper solen skinner både hos deg og hos meg ;)
God klem fra Line

Anna-Malin sa...

jodå, det stämmer...i allt i hemmet.
vi var i fjällen när jag fick mail om att de ville ha mig med och där satt jag utan dator och bildarkiv...(bara telefonen) lillebror fick ta en bild på mig i all hast (en mindre lyckad sådan...) och sen fick jag snabbt skriva ihop några rader på min iphone om vårt hem. jag fick en dag på mig att fixa allt...så med tanke på, så känns det väl hyfsat ;) (kontrollfreak som jag är....)
men det var väldigt roligt att bli uppmärksammad på det sättet!

hoppas du återhämtat dig från helgens underbara festligheter ;)

kram!

På vår udde! sa...

Signerat 71: Bilder kommer!

Mitt vita hus: Helgen var toppen!

Line: Det har du så rätt i! Bröllopet var jättevackert!

Helt Enkelt: Grattis igen, du och din fantastiska blogg förtjänar all uppmärksamhet i världen!

Related Posts with Thumbnails