4 september 2010

Fantastisk studio

.
.
I have a dream...
(Martin Luther King)


Som ni som följer den här bloggen vet, så finns en längtan hos mig att byta bana, och på nytt sätta mig i skolbänken för att studera och bli fotograf!

Om man får drömma fritt (och det får man ju), skulle jag ha en sådan här fantastisk studio!








Viken underbar miljö att arbeta i!
Mikkel Adsböl, dansk fotograf, är den lyckliga ägaren till denna fantastiskt inspirerande arbetsplats!
Tänk att få gå dit varje morgon!

Min pappa sa till mig en gång: Ångra aldrig det du gjort, bara allt du inte gjort!
Dags för mig att göra verklighet av mina drömmar tror jag...

Men först skall jag göra mig vacker och hoppa i finstassen (som jag inte använt sedan bröllopet jag var på i maj), för ikväll är det tjusig fest på gång!


Ha en LOOOVELY lördag och krama dina kära!



5 kommentarer:

Anna sa...

Helt rätt! Lev ut dina drömmar. Nu har du kommit så långt i denna tankeprocess att det nästan inte finns någon väg tillbaka. Eller?

Vi vill se bilder på dig i finstassen igen!

Unknown sa...

Man blir nästan knäckt, så fint det är.
Hoppas festen var kul!

Kram Catta

Camilla sa...

Do it! Tar man inga risker dricker man ingen champange :) Funderar också på att ta någon fotokurs när tillfälle ges.

Trevlig söndag!

Natasha @ Northern Light Design sa...

well, helena, i did just that, so i see no reason why you can't do it as well! just start, the start is the hardest, everything will follow, and in the end you will be so happy you made the switch!!

Northern Light

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

oh YES! Den studion drömmer vi också om...:)
Ngn gång i livet kanske?

Ha en fin dag
KRam

Related Posts with Thumbnails