25 september 2010

Här blåser nordanvinden och nya vindar

.
.
Idag blåser nordan över Västeråsfjärden och Udden förvandlas sakta men säkert till en färgsprakande höstlövsfylld plats att bo på! Elden sprakar i brasan, stearinljusen brinner och jag sitter ensam här hemma och funderar över livet i stort och bloggen i smått.

Jag kan känna att inriktningen på bloggen den senaste tiden tagit en vändning som jag inte är helt bekväm med. Ibland rullar saker och ting på, och inte förrän man stannar upp, och tänker till, inser man att det kanske inte blev riktigt som man tänkt sig.




En mycket klok person med en "Helt Enkelt" underbar blogg, har på ett fantastiskt sätt hjälpt mig att sortera mina tankar och uppmuntrat mig att följa mitt hjärta!

På vår Udde kommer att förändras en smula. Trotts detta, hoppas att några av er trogna läsare, följer med mig på min "nya" resa! Kanske, kanske börjar jag helt sonika om, med en ny blogg en dag. Men ännu så länge kommer jag bara att förändra en del!

Jag säger som Nalle Phu, - Ha en härlig blåsdag!
.
.
.

10 kommentarer:

Anna-Malin sa...

Anonym sa...

Tycker att du har en supertrevlig blogg och gör ett jättebra jobb med den.
Denna måste man bara in på varje dag och läsa!!!!
Keep on going!//Pernilla

Milla sa...

Jag har läst bloggar länge (sen 2005 då jag själv började) och sett många bloggar förändras och få nytt fokus, ibland till det sämre men ofta till det bättre... det är ju givetvis bloggägaren som själv bestämmer! För visst är det fantastiskt att alla kan välja helt själv hur det ska vara, även om många läsare ibland vill styra och ställa :=) Jag gillar din blogg stenhårt, så jag är ödmjuk och hänger med på alla förändringar, haha!
Kram Milla

anna sa...

Jag gillar din blogg med då den handlar lite om allt. Det gillar jag, men jag följer med på vad du nu hittar på!

kram anna

Tant Åsa sa...

Jag tycker din blogg är toppen. Är ofta inne och kikar och får mycket inspiration. Skall bli spännande att se vilken riktning din blogg kommer att ta, jag hänger med. :-)

Anonym sa...

Tycker också om din lite ödmjukare blogg. Lagom av allt och beskrivet med hjärta. Att du har planer på att ändra tonen låter ju spännande så jag hänger med...tror jag anar åt viker håll det barkar...lycka till!

Linruz sa...

Vännen bloggen är din och vad du skriver om måste kännas rätt för dig.
Jag gillar din för den person(du) som speglas igenom inläggen och hoppas verkligen att få fortsätta följa dig vad du än bestämmer dig för att göra.
Bamse kram Lina

HOUSE of ADELA sa...

Jag håller verkligen med flera av ovanstående och gillar din blogg mycket för det är en blandning av ditt liv, fina fotografier och inspiration i ett helt underbart hus;)

Kram
Adeal

Anonym sa...

Gillar din blogg, den känns så ärlig.

Kram Anna

Anonym sa...

Det är DIN blogg och du och ingen annan kan bestämma vad det skall vara för inriktning på den. Jag har följt din blogg ett bra tag och kommer att fortsätta att följa den även om den ändras något! Kram Linda

Related Posts with Thumbnails