15 september 2010

En till kudde

.
.
Typiskt!

Hela dagen har jag gått och väntat på att få ett meddelande i mobilen om att mattan skulle levereras. Men nej, inte ett pip... Nu på kvällen hittade jag av en slump en liten lapp instucken i dörrspringan. De hade varit här men jag var inte hemma! Jag som har så lite tålamod, och som jag har väntat...

Well, well, nu kommer den imorgon istället! Inga skor kom det idag heller för den delen. Gissar att de också kommer imorgon, rena julaftonen med andra ord!

På väg hem från Öppna Förskolan (ja, jag var där trots att jag knappt kan andas, så täppt som jag är), stannade Lillan och jag till hos favoritbutiken Atelje Fåtöljen på Skultunavägen i Västerås.




Anette hade just fått in en leverans med godbitar från Day Home. Det var kartonger överallt! Kika in här imorgon så får ni se så fina saker, en förtjust Lillan, fick hjälpa till att packa upp! Tänkte visa bilderna i dag men den förbaskade mobilsladden är spårlöst försvunnen!

Kuddarna i bakgrunden kommer från Day Home, den till höger i bild är ny, och fick följa med hem från butiken idag! Skall visa ordentliga bilder på den och vardagsrummet imorgon, när mattan är på plats! Måste nog swisha förbi Atelje Fåtöljen imorgon igen och se vad vad som fanns i de kartonger som fortfarande var ouppackade när vi åkte därifrån!

Nu skall jag kurera mig och sova!
.
.
.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kudden ser jättefin ut! Krya på dig! kram Linda

Anonym sa...

Måste åka dit och kolla nyheterna jag med. Tack för tipset! Hälsn en i samma stad

Linruz sa...

Åhhh vad kul med lite nya kuddar till hösten.
Krya kram från mig.
Lina

Livet runt 30...5 sa...

Hej, vilken fin blogg. Jag hittade hit av en händelse när jag sökte på butik Bazaar. Alltid kul att hitta till andra Västeråsare. Hälsn Kristina

Signe 1 sa...

kanonfin bild! och kudden likaså of course!:-)

ha en fin dag!

kram s.

Anonym sa...

Vilken fin bild! Umbrien ligger i Italien! Ha en fin fortsatt dag!

Related Posts with Thumbnails