8 juli 2011

En kväll på Liseberg

.
.
Liseberg var en riktig hit!

Lillan var en baddare på att åka karuseller. Flume Riden gick galant, förutom att jag efteråt fick lov att kolla att jag inte hade knäckt några revben på den lilla medressenären. Vi insåg att det krävdes en hel del för att Lillan skulle höja ögonbrynen. Sagotunnel och annat lungt gick bort, medan snabba båtarna och Lilla Lots, som det var lite mer action i, var roligare. För mamma krävdes dock inte mer än Små Grodorna för att ögonbrynen skulle fastna i hårfästet och käken hoppa ur led...



Med världens största (i Lillans värld alltså) klubba avslutade vi kvällen i nöjesparken. Vår lilla solstråle var överlycklig, äntligen fick hon en klubba! Jag som är en yrkesskadad narkossyrra med katastroftänk, säger annars konsekvent nej till små stenhårda klubbor som kan lossna och fastna i halsen. Denna gång kände jag mig tämligen lugn och kunde kompensera för alla tidigare nej!




Nu står en runda i butikerna på schemat, och vid tretiden skall vi hejja fram storasyster i första slutspelsmatchen i Partille cup på Heden!


Kram kram
.
.
.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails