10 juli 2011

Hemmakär bjuder på bloggtips

.
.
Så var vi hemma igen då!

Jag verkligen älskar att resa, se nya platser, uppleva saker och träffa nya människor.
 Men vet ni vad, jag älskar lika mycket att bara stryka omkring här hemma på Udden, i mysbyxor och t-shirt (leoparden på bilden är en typisk favvis, hi, hi)  och pyssla lite! Jag åker sällan in till stan, om jag inte behöver, och jag får i princip aldrig "lappsjuka" av att gå hemma, här finns alltid något att göra. Nu när vi varit borta en vecka är det tex. dax att åter igen ta en vända med ogräset.
Vart kommer eländet ifrån hela tiden?!


Hemmakatten


Just nu, när jag inte grävt och fixat på några dagar, blir jag väldigt sugen på att sticka ut och gräva runt lite. Inte blir man mindre sugen av att läsa senaste Lantlivs "Månadens blogg" Trädgårdsflow!



Mysig blogg med mängder av inspiration till trädgården!
Ni måste bara kika in hos henne om ni har det minsta intresse för trädgårdar.

Nu måste jag hoppa i säng, om 12 timmar skall vi ha 3-årskalas,
med både mat och fika, för 23(!) personer,
och jag har inte ens handlat...

Kram Helena
.
.
.

1 kommentar:

Linruz sa...

Visst är det något speciellt att få stoppa fingrarna i jorden.
Den där bloggen har jag missat, ska kika in direkt.
Tack för tipset.
Lycka till med kalasandet nu.
Kram kram
Lina

Related Posts with Thumbnails