17 februari 2010

Nya sänglampor och födelsedagsfirande

.......
....
Idag har vi i familjen en febrig liten tjej (som fick vaccinspruta igår och varit vaken en del i natt), en trött mamma och en pappa som fyller år! Stort grattis min älskling! I morse hade vi mysfrukost i vardagsrummet på övervåningen med paketutdelning och Bollibompa på TV innan de stora tjejerna skulle iväg till skolan! Till kvällen blir det trerätters och ett glas gott vin! Perfekt på en annars ganska halvgrå onsdag! Två fina lampor med glaskulefot och svart skärm till sovrummet! Plötsligt stod de bara där på Hemtex och kostade nästan ingenting!
.
Ni som varit med ett tag kanske kommerihåg att jag för några månader sedan efterlyste en lampa med fot av glaskulor! Efter idogt letande har jag nu hittat vad jag sökt...
.
..
...

5 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Åhhh super fint ju:) Gillar dom med glas fot jätte mycket:) Må så gott:) Kram Mia

psssst jag har inte hunnit göra några bilder ang upplösnings ändringen än men i helgen ska jag pilla ihop några:)

Vera sa...

Stort grattis o krya på sig lilla tjejen.

Min fyllde också idag; present, middag och mys, men jag fick inte sjunga för sonen. Förstår inte varför... :-)

Underbara bilder.

Anonym sa...

Hej! Du har en jättesnygg kofta med pälskrage på en bild för några dagar sedan när du sitter med "house of Philia".
Får man fråga vart du köpt den!
Tack för fin blogg!
Kram Lotta

Anonym sa...

Hej! Tänkte höra om du fortfarande syr gardiner på beställning. Jag ska göra om i vardagsrummet och funderar på dina fina hissgardiner dit, det är två vanliga fönster och ett lite större. Kram Tina

På vår udde! sa...

Mitt vita hus: Kul att du tycker att det är fint, blir glad, du har så bra smak...

Vera: Lillan mår bättre idag, men fortfarande feber...

Lotta: Koftan är ett fynd från julrean på Kappahl! Denär en riktig favorit, varm och go och passar till mycket!

Tina: Visst syr jag gardiner på beställning! Du kan kontakta mig via min mail om du är intresserad! Gardnerna är riktigt fina!

Related Posts with Thumbnails