4 februari 2010

Arbete och drömmar...

......Å
Åååå vad jag vill ha den här jackan från Parajumpers! Såg den för första gången i en butik i Oslo i helgen, men attans var dyr den var...
Krävs en del arbete för att förtjäna en sådan!
..
..................S
å
Så ikväll har jag varit och jobbat på min "ordinarie arbetsplats"!
Jag är tjänstledig därifrån det närmaste året, men det är superkul att hoppa in och jobba lite då och då!
........
..............
Krävs inga större insatser vad gäller hår och make up när man skall iväg till jobbet, här är jag i min typiska arbetsdräkt...
...................
..........
Ortopedoperation kan ibland kännas lite grand som en snickarverkstad, det borras, spikas skruvas och sys :).
.......................
....
.Men hallå, vad tittar ni på?
Undrar just vad som är så spännande....
...................
......
.Vi jobbar inte bara,vi har kul på vår arbetsplats också!
:)
!...............! .......

3 kommentarer:

You are my favorite feeling! sa...

Hej,

Går och väntar på en riktig berättelse om ditt yrke som narkossyrra! Jag läser min termin 5 till SSK just nu och jag tycker att även operationssyrra verkar mycket intressant!

KRAM Starmama

Anonym sa...

Det där verkar vara en intressant arbetsplats, men då narkossyrra isåfall... Och tänk att det är anestesisjuksköterskans år iår också...
Kram
"PL"

Anonym sa...

Varsågod för tipset angående Parajumpers jackan! ;)

Mvh E

Related Posts with Thumbnails