15 februari 2010

Glamour och beach 2010

.........
.....
Hej alla ni rara som läser min blogg! Ni börjar bli riktigt många nu, över 300 personer per dag, de senaste veckorna, har besökt mig!
Fantastiskt!
Det är så roligt och tack för alla fina kommentarer!
.........
Som jag skrivit tidigare, så är jag hjärtinnerligt trött på vintern och sommaren känns vansinnigt långt bort... Därför bjuder jag ikväll på lite härliga glammiga sommarbilder som vi tog på vår båt här nere på bryggan förra sommaren...!
I wish! :)
Nej då, skojsade lite bara!
......
Underbara glamourbilder med underfundig ton av Gabor Jurina och lite coola strandoutfits av något mer vardaglig karaktär från Calypso St. Barth! Skulle kunna tänka mig en och annan av de där tunikorna, och kolla bara den vita blusen med shorts och urläckra high heels - to die for!
.........
Enjoy!
.......
....!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails