20 februari 2010

Svart och vitt för olika sinnen

.
.
Vissa personer är bara så himla gulliga! Den här fina "rumsparfymen" från Day Home fick jag i present av Anette på Nätbutiken Buodoir! Visst är flaskan vacker! Det var lite oklarheter kring frakten när jag beställde två kuddar hos henne och vips så ligger den här superfina flaskan med härlig doft i försändelsen när jag öppnar den! Flott! Dessutom bjussade hon på frakten! Sååå gulligt!
.
..
.
Nu behöver jag verkligen er hjälp kära bloggisar! Den här musikanläggningen från Pioneer köpte jag till min älskling i födelsedagspresent! Han blev jätte glad och nu återstår bara att montera ihop delarna och placera ut grejerna på ett vettigt sätt, utan att förstöra hela vardagsrummet med teknikprylar... Det är där jag behöver er hjälp, hur har ni det hemma, vart har ni placerat dylika grejor??? Tycker aldrig att man ser bilder med sådana här saker utplacerade! Jag behöver verkligen tips och idéer! Please help me out on this one!
.
.
.
.
Först tänkte jag att själva apparaten kanske kunde stå i det här bokskåpet, med förstärkaren lite gömd bredvid, och högtalarna lite diskret på väggen. Men...
.
.

.
.
Älsklingen är rätt mycket inne på att köpa någon typ av "stereobänk"! Gud förbjude!!! Då hittade jag den här på IKEA, var inte den lite cool? Kanske passar den där bredvid bokskåpet?Tycker att den är lite söt, vad tror ni, skulle den passa i vårt vardagsrum? "Stereobänk" känns i alla fall "sådär", det här kan vara ett bra alternativ, och vi behöver dessutom fler lådor och skåp! En annan bra sak är - Ny möbel in = den "obegripliga kanoten" ut!!!
Natti natti!
.
.

8 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Åh vad snällt:) jag har med beställt lite därifrån nu:) det där med stereo är svårt, min man är typ galen i allt vad det heter och köper ständigt nya saker:) vi har baslådan bakom soffan stereon och mitthögtalaren gömt i ett skåp under tvn och resterande högtalare en i varje hörn sfär vägg möter tak:) allt för att det ska smälta in;) lycka till, stor kram Mia <3

Vitt för själen sa...

Den där svarta skänken från Ikea är ju to die for!!
Hur snygg som helst, & skulle bli perfa tycker jag :) /Sophia

Anonym sa...

Hej!!Ikea skåpet är snyggt passar säkert bra i ditt hus!!!
Jag hadde gärna köpt din kanot tycker den är så original och ha såm en bokhylla ...men bor lite lågt därifrån ;)!!
Anna i Roma

På vår udde! sa...

Mia: Ja det känns lite svårt att få till det så det inte ser ut som ett tonårsrum...
Vi får flytta runt högtalarna tills man hittar ett ok ställe!

Sophia: Den är jättefin, tror också att den kommer att passa...

Anna i Rom: Ja Rom är ju en bit bort! Annars hade du gärna fått köpa den, vi säljer den nu! Kolla mitt inlägg som kommer senare ikväll!

Tack för era kommentarer och kram på er!

You are my favorite feeling! sa...

Hej!

Jag har också gjort en beställning fr henne, hon var ju supertrevlig, till sådana butiker återkommer man...! PS. Vad blev det för kuddar? Trodde att hon hade "fastfrakt" oavsett hur mycket man beställde.

Hälsn, Starmama

På vår udde! sa...

Starmama:
Jag köpte insektskuddarna" från Day Home! Ja, just det, det var lite oklart med frakten, stod lite olika i informationen, hon hade inte upptäckt det själv. Så jag vet faktiskt fortfarande inte hur det skall vara!
Hoppas du också blir nöjd med din beställning!
Ha en skön kväll!

Philia sa...

Hey you! Ska vi träffas imorgon alla tre, på en lunchdate på stan??? Skulle verkligen behöva
v e n t i l e r a lite, som du kanske förstår vännen. Tack söta för din fina kommentar. Tror du satte huvudet på spiken där...

Jag ringer dig imorgon!

Kram kram P

Philia sa...

Ähum, jag menar såklart alla 6! (du & jag, vp, lilla H, lilla T och lille B)

Kram

Related Posts with Thumbnails