14 oktober 2010

Såhär blev hallen

.
.
God förmiddag!

Tänkte bara att jag skulle visa några bilder från vår nymålde hall och trapp. Nu skall det, tillsammans med det lilla kapprummet, inredas med lite små pinaler men jag tar en sak i taget och känner mig för hur det skall vara! En stor spegel skall inhandlas och hängas ovan betongbänken, det har vi bestämt, men sedan då?

Ja, vi får väl se!



Oj, oj, nu måste jag ta tag i dagen, time flies när man hamnar framför datorn!

Ha en riktig toppendag alla fina, och se skönheten i det lilla!
.
.
.

9 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Mycket snyggt och fräscht!

Kram
Adela

sussi sa...

Jätte fint. ja jag vet tiden går så himla fort när man sitter här ja jag måste också sätta i gång ska i väg och jobba. kram på dig.

Anonym sa...

HALLOJ!

Jag tror på en spegel som finns på Nordic, svart med en maffig ram runt.
Just nu finns den på fyndavd, såg den igår när jag var där.
Ett litet tips bara..

A från V.ås

Anonym sa...

Nämen, årorna, var har de tagit vägen tro...? ;)Det blev jätte ljust o fint!
Ha en go dag!
kram!
/MM

Stina sa...

Väldigt fint.:-)
Stina

Tant Åsa sa...

Hej!

Det blev jättefint. Jag har också planer på att göra om hallen. Har du byggt in trappan nu samtidigt som ni målade? Jag funderar på att bygga in trappen och unrar om du är nöjd med dem du anlitade och var du fick tag i dem?
:-)

Hemmabloggaren sa...

Herrehjärtanes vad fint!

Du förresten, de rosa texterna i din blogg (ej fet text) är supersvår att se (tex länkarna). Bara ett litet tips i all välmening :)

Kram!

Milla sa...

Härligt fint, visst är det härligt den där (korta) tiden då det är så nyfräscht, innan man hunnit bli van liksom... Tycker det blev fint med ektrappen, kontrast. Vit trapp kräver sitt underhåll om man säger så, och blir rätt så halkig vilket kanske är lite risky för små barnfötter.
Kram Milla

Anonym sa...

Jag själv skulle måla klinkerserna svart och vita. El byta dom till Marockanskt kakel (men det kostar ju lite mer) Och ytterdörren skulle målas Grå, Röd el Svart! ;) Skulle även måla trappen grå och i mitten svart (så det ser ut som en svart matta) och även handräcket svart el grått. Och en stor Silverfärgad spegel, alternativt en som man spraymålar själv.. ;)

mvh Saga

Related Posts with Thumbnails