6 februari 2013

Snart händer det grejer...

 
 
 
Ja ni, nu är det grejer på gång skall ni få se...
 
 
 
Till de grejerna behövdes en bild på mig. Jag är inte döförtjust i att posa framför kameran, speciellt inte om någon annan står bakom, så jag styrde upp med en liten fotosession alldeles själv!
 
 
 
 
 
 
Jag trivdes med tanken på att jag skulle se ut ungefär såhär. Ganska snygg om jag får säga det själv. Inget fixande och trixande med retusch och sådant, bara lite avancerad hemmaljussättning och en noggrant lagd makeup så blev det rätt bra faktiskt. Skapligt nöjd med resultatet alltså, ända fram till det att en kompis såg bilden och utbrister - Fan vilken pingla, men du är ju rätt olik dig!
 
 
Hum, upp som en sol och ned som en pankaka alltså... Men "what the heck" kan jag få någon att tro att jag ser ut såhär i verkligheten så må det väl vara hänt, hehe!
 
 
Nåväl, bilden skall användas till "något" och ni kommer snart, senast 18 februari, att få se vad det är.
Jag är verkligen spänd på det som komma skall.
 
 
Kram Helena
 
 
 


16 kommentarer:

Fotograf Therese Romell sa...

Du är dööööösnygg och du gör oss även toknyfikna! Kram

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Wow vilken bild på dig och det ska bli spännande att se vad som komma skall.

Kram

Linda sa...

Wow, jättesnygg!!
Väntar med spänning på att få veta vad bilden ska användas till.
//Linda

@my casa sa...

Supersnygg,
precis som du ser ut varje gång jag träffar dig:)

Spännande, Spännande!!!

Kramar Åsa

Anonym sa...

Love your hair!

Anonym sa...

Supersnygg vännen!
//S

Miss Tess sa...

Skitsnygg! Och du, fake it 'til you make it;)

Kram

Anonym sa...

Så fin, jag gillar också verkligen ditt hår!! Det ska bli spännande att se vad bilden ska användas till!!

Stor kram från Anna i Skåne

Kicki i Åre sa...

Vilken pingla du är!
Och jag är såklart också nyfiken!! 18/2 är ju jättelångt bort... ;))

Kram

mitt liv som jag sa...

Bilden blev superfin! Blir spännande att höra vad den ska användas till :). Kram Jennifer

Anonym sa...

Snygg Ja, Nyfiken Ja!
Kram Anna

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Du är ju jättesnygg ju!! :O)

Sexy mama ;)

Kram på dig! /Milla

Linda sa...

Vad snygg du är!
Jag tog bilder på mig själv för första gången igår. Testade mitt nya stativ och fjärrutlösare. Jag kände mig betydligt mer avslappnad så än när mannen min ska fota mig. Så ett lyckat inköp, helt klart. :)

Ha en bra dag!
Kram Linda

Anonym sa...

Hej,
du är verkligen snygg! Hur gör du för att hålla dej i form??

Lycka till med vad det nu är,
hälsningar Camilla

sanna sa...

Wow proffsigt.. inte riktigt en sån bild jag fick till här hemma :-) med en stressad man bakom kameran och ett lagom mörkt januariväder.
Kanske får bli en omtagning.

Trevlig Helg,

Sanna

House number 11 sa...

Supersnygga du! Jag tror nog att du är rätt så lik dig utan att ha sett dig i verkligheten! En riktig pingla!
Kram Jenny

Related Posts with Thumbnails