4 oktober 2011

Hjärtan på tråd och underbara Mia Skäringer

.
.
Oj, oj, tänk att det bara behövdes lite "vabbning" hemma med Lillan,
 och en hög olästa interiörmagasin, för att få igång fixa-hemma-suget hos mig!




Imorgon måste jag handla lite nya fräscha växter till bland annat sovrumsfönstret och köksfönstren. På bilden syns en Hjärtan på tråd, som är en riktig favorit bland krukväxter.
Otroligt lättskött och dekorativ!


Nu något helt annat


Mia Skäringer är inte bara intelligent och hur jäkla snygg som helst, hon är också bara helt underbar! Såg nyss en intervju med henne hos Hübinette, samt ett klipp från hennes show Dyngkåt och hur helig som helst. Vilken förebild, hon är helt klart min idol från och med nu!






En annan tjej som jag är ett stort fan av är inredaren Daniella Witte. Älskar hennes stil och hennes bilder, och såg för ett tag sedan att jag i högerspalten i hennes blogg,
 står med under rubriken "Thanks to".
Tycker jag var kul!

Kramar Helena
.
.
.

2 kommentarer:

MrsSunshine sa...

Gillar Din blogg, och det märks verkligen att du fått ny energi efter ditt stora beslut. Kul.
Gillar också Daniellas blogg, och det var tack vare Dig som jag hittade dit!

MITT VITA HUS sa...

Jag gillar med ovanstående:) hoppas du mår bra vännen! Önskar dig en fin dag:) kram M

Related Posts with Thumbnails