27 oktober 2011

Pics hemifrån

.
.
Herre Gud, nu har hela dagen gått och jag har inte fått något vettigt gjort! Jo, jag har förstås fikat med de söta tjejerna Catta och Filippa, och lagat nyttig mat till familjen från Linas matkasse som vi precis börjat med. Det verkar lovande hittills, varierande snabba recept med mycket grönsaker, det tycker vi om! Annars har det som sagt inte gjorts många knop här ute på Udden idag, Lillan och jag har mest bara pyst runt här inne och grejat lite.




Det var någon go läsare som önskade fler bilder här hemifrån, så tänkte jag ett tag idag att jag skulle fota runt lite. Men efter några bilder i vardagsrummet där uppe var det en liten fröken som ropade till mig och undrade om jag kunde komma och gosa med  henne framför tv:n (japp, hon får titta på tv ibland på dagarna, sådan är jag...), och man kan knappast tacka nej till ett sådant erbjudande så blev det inget mer fotande den dagen.




Daykuddarna är från Atelje fåtöljen och Tine K krukan från Stil Inredning & design

Nej, nu är det nog bäst att jag sätter igång med mitt bakande så att jag slipper
 att vara uppe heeela natten!


KRAM
.
.
.




3 kommentarer:

Brunkullan sa...

Urfina kuddar! Kul att se bilder på ditt hem. Du bor verkligen fint:)

Kram Susanne

Anonym sa...

Ja, vilka barn har inte tittat på TV på dagtid, existerar de? ;)

Kram
Greta

a piece of happiness sa...

Superfina kuddar!

Och nej TV är inte farligt ;-)

Related Posts with Thumbnails