27 oktober 2011

Inspirerande kväll på Tullhuset

.
.
Fasettglas man inte kan få nog av


Efter en trevlig och inspirerande kväll på Tullhuset, där Tine K grundaren Tine Kjeldsen igår var på besök, är jag ännu mer förtjust i hennes grejor än vad jag var innan! Både Tine och hennes svenska agent Sanne var förtjusande kvinnor, som jag bara blev så oerhört inspirerad av. Så duktiga, ödmjuka  och driftiga, riktiga förebilder att se upp till.




Fina juldekorationer inhandlades (visar dem en annan dag) och en ljuslykta, i ny mörk färg,
av den populära fasettsorten fick följa med hem.

 En riktigt mysig tjejkväll var det!
Anna och hennes medarbetare hade gjort det så himla fint i butiken (de är så otroligt duktiga på att skylta så ni kan inte ana) och så bjöds det på mumsiga snittar och gott bubbel!


Nu måste jag sätta fart, snart får jag trevligt besök och sedan skall här bakas inför festen imorgon! Tack för att ni så troget läser min lilla blogg.


LOVE 2 U
.
.
.

4 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Men åh vad mysigt, skulle med gärna velat träffa dom:)
Phantom färgen är lovely!

Kram

@my casa sa...

Lät som ni hafte en super kväll!
Man vill ju ha ALLT från Tine K det så snyggt, vad kul att
de var förtjusande kvinnor-det gillar vi.

Underbar bild!
Kram Åsa

a piece of happiness sa...

Ja det är förbaskat fint i den butiken. Jag besökte den i somras. Fin bild du har tagit. :-)

Anna-Malin sa...

tusen tack för hälsningen!

jag har bara fått rapport via
sms än så länge :)

hoppas du har det bra!

kram på dig.

Related Posts with Thumbnails