14 april 2012

Bara för er som känner mig

.
.
Fiffigt det här med bloggande!

Jag vet ju att det är många som känner mig och min familj som följer den här bloggen. Vissa erkänner det, kul, medan andra gör det helt i smyg. Det är helt ok det också, ni gör som ni vill, mig kvittar det. Jag tycker det är lika roligt med alla mina läsare, kända som okända, smygare som ickesmygare! Nu kommer jag till den där biten med fiffigheten.

När det finns något som man vill kommunicera ut till många som kan ha intresse av det, är ju bloggen fenomenal, når liksom ut till massor med folk på en gång. Lätt som en plätt, istället för att skicka mail till alla. Många använder face book för sådana ändamål, men jag är ingen superanvändare av just den kanalen. Där är jag nog ganska mycket som många av mina läsare, en smygare, läser vad folk som jag känner (och ibland inte känner) gör och har för sig, helt utan att lämna några spår... Bara läser, kollar bilder och sedan smyger jag vidare, tass, tass, ingen märkte att jag var där och snokade!

Det verkar vara på det sättet vi får reda på saker nu för tiden. Vem är gift, singel, har ny pojk/flickvän, vem är gravid och vem byter jobb, allt kan man läsa på fb, eller i folks bloggar för den sakens skull. Smidigt, vi behöver inte längre träffas för att skvallra, det är bara att logga in...

Nu tänker ni såhär, My Good, vad svamlar hon om idag?! Ja det kan man undra, ibland snurrar det till i mitt huvud och då blir detta resultatet, fast egentligen var det bara meningen att jag skulle tipsa alla som känner mig och min familj om denhär länken
(Mamma du skall klicka på den rosa adressen nedan / puss!)




Gå till 07.27 minuter in i programmet så får ni se något kul. Jag började grina när jag såg det, men det är jag det... Om det mot förmodan skulle vara någon som inte känner oss, som vill se klippet, kan jag tipsa om att det är Julia man skall titta på, det är Lillans största fina storasyster!

På återseende senare idag med ett lite mer "vanligt" inlägg!

Kram
.
.
.

5 kommentarer:

House number 11 sa...

Oj, vad roligt!
Fint!
Ha en fin kväll!
Kram Jenny

Anonym sa...

Kul, förstår att du är stolt.

Kram Anna

Rosi sa...

Härmed träder en smygare fram i rampljuset! Har läst din blogg ett tag nu och det är alltid lika trevligt.Ha det gott!

mamma sa...

Så fin hon är. En riktig pärla. Där har verkligen vår lilla prinsessa en fin förebild att se upp till.Kramar från pappa o mamma till dig o din fina fam.

LIFE by TESS sa...

Håller tummarna att det dyker in mer jobb till dej!

Kram kram

Related Posts with Thumbnails