25 april 2012

Vi har faktiskt ett "finbad"



Det är snart ett år sedan Anna och Jonas var här och fotade vårt hem och nu finns bilderna i senaste numret av Plaza Interiör. Mycket har förändrats här hemma sedan dess, dock inte de grymt fula och urblekta tyget på sofforna i vardagsrummet...


Tydligen har Villa Nordic varit snabba och snappat upp reportaget,
för det ligger i sin helhet på den här sidan upptäckte jag!

Det förvånar mig storligen att de valde att visa en bild från vår lilla (inte helt snygga...) gästtoalett och inte en enda bild från vårt nya finbad, som jag är så nöjd med. Förvisso blev det badrummet ett helt eget reportage redan i höstas, men en liten bild där ifrån hade inte skadat. Sedan måste jag själv ha varit från vettet när jag faktiskt lät dem fota lilltoan. Den bilden har
 inget att göra i en inredningstidning tycker jag.


Nå väl, för er nya besökare tänkte jag att jag skall ta och visa er vårt "finbad" också. För vi har faktiskt ett sådant, och det är jag helnöjd med. Jag har fått inreda det helt på egen hand och inte behövt kompromissa med kärleken! Förresten kom vi idag överens om att han får bestämma toaletten i nybygget i Lofsdalen och jag får bestämma köket. Härligt! Vi har nästan samma stil, skiljer inte så mycket, men ibland låser det sig helt och då är det nog bättre att vi bestämmer över varsitt utrymme. Blir nog bättre så, jag menar då kan man göra hela sin grej fullt ut.


Well, här kommer i alla fall några blandade bilder från "finbadet" som jag själv tagit.














Imorgon blir det styling och fotografering för hela slanten. En fin etta mitt i city skall säljas och jag skall "styra upp den lite" innan den hamnar på Hemnet. Oh, vad kul det är, bäst att hoppa i bingen så att jag är pigg som en lärka i morgon och orkar prestera!


Kram kram




9 kommentarer:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Åh, vilket snyggt badrum, som en dröm

Isabella sa...

Vilket härligt finbad!! Och så vackert stylat:) Blir kul att se hur ni får till det i Lofsdalen:)

Kram!

Anonym sa...

Asså, ni har det så himla snyggt!! Och vilket läge - jag skulle aldrig vilja gå hemmifrån;)
Allt gott!
ps.vi kanske ses i Lofsis;)

Kicki i Åre sa...

Superfint badrum!
Kul med artikeln i Plaza!
Noterade att vi är i samma bransch din man och jag:)

Kram

Ester sa...

Jättevackert och stilrent! Då måste man ju köpa Plaza ju ;-)

Kram Ester

mitt liv som jag sa...

Ja det var verkligen ett finbad! Ha en bra fredag! Kram Jennifer

LIFE by TESS sa...

Har precis läst igenom reportaget från ert hem (och följt din blogg ett bra tag). Ert hem är så mysigt och känns verkligen personligt samtidigt som det speglar trender.

Blir så sugen på att börja måla om i vårt hem när jag läser hur mycket du gjort om;)

Lycka till imorgon!
Kram

Anna sa...

Såg reportaget i Plaza! Ni bor så fantastiskt vackert! Vilket läge och så fint ni har det!

Badrummet du visar är sååå fint!

Allt och/eller Inget sa...

Jättefint!!

Related Posts with Thumbnails