5 april 2012

Så var det dax, i år igen...

.
.

Vi ses väl där då?!
'Tjing'





Helena
.
.
.

9 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha härlig bild!
Glad Påsk!

//Pernilla

♥Linda♥ sa...

Det var den roligaste bilden jag sett på länge! Jag och 11åriga sonen skrattade gott och rått!!!

Glad påsk till dig!!!

MITT VITA HUS sa...

Japp startar upp motorn här! Vi ses;)

KRAMAR

Anonym sa...

Sladdar du förbi och hämta upp mig, kvast-fan har fått motorstopp! ;)

Linda i svarta huset

Ester sa...

Ja vad ska man med stridsflygplan när man kan ta kvasten ;-)

Glad Påsk önskar Ester!

Anna sa...

Underbar bild!!
Glad påsk!

Kicki i Åre sa...

Glad Påsk!!

Kram

mitt liv som jag sa...

Haha, ja ses då! Glad Påsk! Kram Jennifer

Jenny - Hugos mamma sa...

Hahaha klockren bild!:)
GLAD PÅSK!

Related Posts with Thumbnails